  • Data: 2003-06-11 12:46:18
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam wrażenie, że nikt nie czyta do końca tego co piszę, albo nie
    > rozumie tego, co piszę.
    > Nie chodzi o jak najpóźniejsze spłacenie obciążenia, a wręcz
    > przeciwnie chcę je spłacić jak najszybciej. A powód? Jeszcze raz:
    > Obciążenie rachunku transakcją w okresie rozliczeniowym podczas
    > którego będę na wakacjach i karta będzie mi mocno potrzebna ograniczy
    > mój limit do marnych kilkuset złotych. Za przekroczenie limitu są
    > opłaty lub nawet blokada karty.

    Rozumiem Cię doskonale. Pytanie jest zasadnicze: czy wcześniejsza wpłata
    kwoty spodziewanego obciążenia na rachunek KK VC Lukasa (przed
    wygenerowaniem wyciągu) spowoduje automatyczne rozliczenie transakcji kiedy
    tylko ona "spłynie", tak aby limit dostępnych środków nie został
    pomniejszony w w/w transakcję. Czy Tak ? IMHO nie. Autorytatywnie Twój
    dylemat może rozstrzygnąć tylko Lukas. Zadzwoń na ichnią infolinię, zaloguj
    się do serwisu karcianego, połącz sie z operatorem, a następnie poproś ze
    "specjalistą" - oni wiedzą trochę wiecej niż Ci "normalni". Powodzenia.

    Pozdrawiam
    Piotrek