  • Data: 2003-06-11 08:34:53
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "dx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2k tyle że dolarów:)

    podalem tylko przyklad, jakie to ma znaczenie, niech bedzie i 12 k GB funtow
    za 2 przeloty Concordem

    > Ale zakładając, że bank mnie obciąży akurat w tym okresie
    > rozliczeniowym, podczas którego będę na wakacjach z limitu zostanie mi
    > kilkaset złotych.
    >
    > Renata

    Rozumiem, ze dla niektorych 8 k PLN lezacych na nieoprocentowanycm rachunku
    karty moze byc bolesne ale tak czy siak i tak ta kwota zostaniesz obciazona,
    zakladam wiec, ze jestes na to przygotowana...

    pozdrawiam, dx