  • Data: 2003-06-11 12:35:32
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:
    > Robert ma tam KK i operację, o której autorka wątku pisze, że się jej nie da
    > przeprowadzić z r e a l i z o w a ł. Więc nie rozumiem, dlaczego upierasz
    > się, że nie ma racji? I dlaczego snujesz porównania z Millenium?

    Ok, ok. Tylko dlaczego osoba inicjujaca ten watek ciagle twierdzila cos
    innego? Moze miala inne informacje? Moze funkcjonalnosc banku zalezy od
    oddzialu/pracownika/konsultanta/kierunku wiatru/samopoczucia krowy w
    Swornych Gaciach? Nie podwazam tego co Robert pisze, zastanowilo mnie
    to, ze dwie strony twierdza swoje i zadna nie chce ustapic (co w sumie
    jest zupelnie normalne, a nie powinno).

    Z drugiej strony. Moglo byc tak, ze Robert wplacil kase, ale zanim
    sprawdzil jaki ma limit przyszlo obciazenie i limit sie odnowil zgodnie
    z planem. Moglo, to znaczy, ze nie musialo, gdyby ktos mial jakies
    watpliwosci. I tyle. Moze Robert napisal, ze bylo inaczej nie pamietam.

    A tak w ogole to sprawe uwazam za zamknieta (dla mnie).

    Co do Millenium, to uzylem go ot tak sobie na poparcie pewnej tezy. Nie
    raklamuje tego banku, bo nie ma czego. ;-)

    Bartol