  • Data: 2003-06-11 11:34:42
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "dx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze zacznij dokladniej czytac, to co pisza inni? Z tego co pare osob
    > pisalo w tym watku wynika, ze wplata na konto karty w Lukasie
    > _nie_powieksza_ puli dostepnych srodkow. W innych bankach moze jest
    > inaczej. Ale np. w Millenium jest tak jak w Lukasie. Jak chcialem
    > wczesniej splacic zadluzenie (oprocentowane), to mi na bankolini
    > powiedzieli, ze to niemozliwe i mam czekac az mi sami z konta sciagna
    > (co robia okolo 19 dnia miesiaca). Nie wnikalem w to dalej, bo mi to
    > troche wisialo.
    >
    > Bartol

    A moze tak sam upewnilbys sie jak jest w rzeczywistosci?
    Sam mam karte KK Lukasa i juz dwukrotnie tworzylem przed wyjazdem saldo
    dodatnie na niej i bez najmniejszych problemow mialem do dyspozycji caly
    limit powiekszony o wspomniane saldo dodatnie. Polecam rozmowe z kompetentna
    Lukas Linka, moze bedzie trudno taka znalezc ale to juz Twoj problem.
    A co do wczesniejszej splaty zadluzenia to juz inna bajka i nie wrzucaj tych
    2 rzeczy do jednego wora.