  • 61. Data: 2002-02-01 12:32:30
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Wiec jesli mozesz to na przyszlosc w miejsce 'Matiz' wstaw 'Tico'

    Miałem Tico, więc poczułem się urażony ;-))
    Tico jest tez dobrym samochodem :-))
    Grzegorz

  • 62. Data: 2002-02-01 12:36:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Za rok nie będzie częścią BRE tylko własnością BRE

    Kolejny argument, aby nie dać się rolować ;-)
    Żegnaj mBanku części detaliczna BRE, witaj niesławny banku Częstochowa.
    Siakoś tak się czuję...
    Grzegorz

  • 63. Data: 2002-02-01 12:41:46
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ale się uśmiałem :-)))
    > Szczególnie jak robią konserwacje, btw. najblizsza chyba z niedzieli na
    > poniedziałek.

    Inteligentne pytanie: wolałbyś aby banki nie wprowadzały żadnych zmian? Nie
    da się wprowadzić poważniejszych zmian bez zatrzymywania systemu.

    K. Kowalski

  • 64. Data: 2002-02-01 13:20:36
    Od: prezes <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002 14:02:54 +0100, "Amehat" <a...@a...net.pl>
    wrote:

    > Dobrze by było
    >gdyby mB przedstawił swoją strategię na najbliższe lata i wtedy
    >wiedzielibyśmy co nas czeka.
    >"Karą" byłoby przelanie kasy do bezpośredniej konkurencji.
    >
    >Amehat

    Slyszalem pogloski, ze BRE chce wchlonac Elektrim, moze na to im sa
    potrzebne pieniadze? Kilka gazet o tym pisalo jakis czas temu. A tak
    poza tym to ile kosztuje likwidacja rachunku w mBanku?
    --
    b...@p...onet.pl
    lukasz

  • 65. Data: 2002-02-01 14:02:40
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Tez nic nie wiem, prosze o zrodlo informacji (jakis URL).
    >
    > a.

    Tu
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    Najciekawsza jest TOiP z PDFie, obowiązująca od 15.02
    http://www.inteligo.pl/_download/download.php/toip_o
    d_2002-02-15.pdf

    Pozdrawiam
    -As-

  • 66. Data: 2002-02-01 14:19:03
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Inteligentne pytanie: wolałbyś aby banki nie wprowadzały żadnych zmian?
    Nie
    > da się wprowadzić poważniejszych zmian bez zatrzymywania systemu.

    Wiem, ale można też uczciwie napisać, że działamy 22/24 godziny, albo
    ostrzec że bedzie czas na poprawki systemu itd.
    Można prawda ?
    Ale po co- reklama dźwignią handlu ;-)
    Grzegorz

  • 67. Data: 2002-02-01 14:42:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 31 Jan 2002 13:25:11 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak zawsze takie informacje pochodzą z poufnego źródła - a jak wiadomo poufność
    >ma to do siebie że się o niej nie krzyczy. Ale przechodząc pod oknami siedziby
    >mBanku można czasem co nieco usłyszeć. Wiosna w Łodzi, 15 stopni - to i okna są
    >pootwierane. Trochę to dziwne - bo ponoć tam mają klimatyzację.

    Kliematyzacja generuje temperaturę, a nie dopływ tlenu. Co otwarte
    okno, to otwarte okno...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 68. Data: 2002-02-01 15:02:56
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    Tristan Alder napisał(a):

    >Kliematyzacja generuje temperaturę, a nie dopływ tlenu. Co otwarte
    >okno, to otwarte okno...

    Poza tym podsłuchiwanie rozmów prowadzonych w dużym wieżowcu-biurowcu
    znajdującym się w ruchliwym punkcie w czasie przechadzania się pod oknami
    nie jest łatwe. A może arimszatla jest takim, co to myje od zewnątrz okna
    w wielkich biurowcach?

    --
    Andrzej Komisarski

  • 69. Data: 2002-02-01 15:24:27
    Od: <f...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Inteligo uczciwie poinformowało iż wznawiane VE będą płatne. Też mogli o
    > niczym nie mówić i nagle po dwóch latach - sorry, ale wiecie, koszty, nasze
    > pensje itd - więc będziecie  teraz bulić. Jednak potrafili uprzedić duuuużo
    > wcześniej
    >
    > Amehat

    Troche pozno wlaczam sie do dyskusji, ale wydaje mi sie, ze caly 66-postowy
    watek opiera sie na czyjes konfabulacji i dyskutujemy (-ecie) o polowaniu na
    czarownice.
    Moze by zapytac Wojbolana, albo kogos kompetentnego, co on na to i dopiero
    wtedy rozprawiac nad przyszloscia mBanku, w ktorym BTW mam konto prawie od
    poczatku mimo gorek i dolkow, na ktore kazda firma musi sie natknac (wiem, bo
    mam wlasna :). Moze przynajmniej potwierdzi, albo zaprzeczy tym zmianom i
    bedzie wreszcie o czym dyskutowac.

    Dla ostudzenia nastrojow polecam nowa taryfe oplat i prowizji Inteligo, w
    ktorej tez zaszlo pare zmian (w odroznieniu od mBanku, zmiany te sa PRAWDZIWE i
    RZECZYWISTE).

    FreeYourself

  • 70. Data: 2002-02-01 15:45:59
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Wiem, ale można też uczciwie napisać, że działamy 22/24 godziny, albo
    > ostrzec że bedzie czas na poprawki systemu itd.
    > Można prawda ?
    > Ale po co- reklama dźwignią handlu ;-)

    Żądasz uczciwości - zacznij do siebie. Przykro mi to pisać, ale jeśli
    piszesz, że "działamy
    22/24" i że reklama dźwignią handlu... ech...
    Jakiś kilkugodzinny release raz na miesiąc przekładasz na 2 godziny
    dziennie. Po prostu zaczynasz już cudować.

    K. Kowalski