  • Data: 2009-03-25 00:26:25
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gqbsdb$i5a$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To, że niektórzy ludzie nie widzą pewnych związków pomiędzy przyczyną i
    > skutkiem. Dlatego nie rozumieją pewnych rzeczy. I to barzdo dobrze, że
    > tak jest!

    Czy możesz mi jednak powiedzieć, co fakt, że mam odmienną niż Ty opinię na
    temat skali obecnego kryzysu, ma wspólnego z tym, że będę siedział w
    piwnicy, kiedy świat ruszy do przodu? A może chcesz delikatnie dać do
    zrozumienia, że to TY jeden masz monopol na wiedzę w tym temacie? No to już
    się zaczynam rolować pod stołem :DD