  • Data: 2009-03-25 00:46:41
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqbuhr$5jd$1@news3.onet...

    > Ale Tobie to jakoś nie przeszkadza.
    > Natomiast wqrwia Cię sama myśl, że po tę kasę do rządu mógłby wyciągnąć
    > rękę kredytobiorca.

    Przeszkadzają mi obie wersje. Z Twoją marną znajomością ekonomii nawet nie
    rozumiesz, że z naszego punktu widzenia jest to BEZ RÓŻNICY.

    Nie powinni dostać ani jedni, ani drudzy.

    > Taka sama to okazja, jak okazja wycyckania przez kredytobiorcę choćby pana
    > Werbińskiego.
    > Za pośrednictwem rządu. Głupiego rządu oczywiście.
    > Dziwnym trafem dość stronniczy jesteś w tej kwestii.
    > Bronisz cwanych banków, a tracisz szacun dla potencjalnie cwanych
    > kredytobiorców?

    Jeszcze raz powtórzę.
    Nikt z nich nie powinien dostać publicznych pieniędzy.

    Ty tego nie rozumiesz i nie zrozumiesz szybko.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/