  • Data: 2009-03-25 00:36:07
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > Okolice Żar są bardzo modne.

    Chyba tylko w okolicach Żar ;-)

    > Marzenie wielu. Widzisz w tym wadę, a wielu zaletę. 10 km od A4 to żaden
    > problem. W Berlinie lub Wrocławiu jestem szybciej, niż przejechanie
    > Warszawy w godzinach szczytu.

    A ja jestem szybciej w Kopenhadze i Londynie, tylko co z tego?

    > Oszczędzać przez kilka lat

    I liczyć na to, że materiały będą dożywotnio w tej samej cenie.
    Kilka lat? To chyba na drugą taką altanę.

    > Nie wiesz skąd się to wszystko wzięło?

    Nie pytałem, skąd to się wszystko wzięło, bo tym sposobem doszlibyśmy do
    efektu motyla.
    Pytałem jaka konkretnie bańka pękła choćby w zakładzie produkującym papier.

    > "Człowieczeństwu" tak, ale nie za cudze pieniądze.

    Na razie nikt od Ciebie nie chce nawet złamanego grosza. A jesli generalnie
    nie pasuje Ci życie w społeczeństwie, to wypad na bezludną wyspę. I tam żyj
    na własny rachunek bez prawa korzystania z dóbr, na które inni łożą
    podatki.