  • Data: 2009-03-25 01:03:22
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > Wybacz, ale nie będę tracił czasu na szukanie w grubych rocznikach
    > statystycznych argumentów na dyskusję z osobą, która uważa że sytuacja
    > życiowa Polaków jest teraz gorsza niż kiedykolwiek.

    Acha, czyli tak jak mówiłem - walnąłeś sobie z bańki danymi swoich
    znajomych i uważasz, że tak mają wszyscy.
    I znów ten sam problem - przeinaczasz cudze wypowiedzi. Nigdzie nie
    napisałem, że sytuacja życiowa Polaków jest teraz gorsza niż kiedykolwiek.

    > A kto jest sprawcą stanu rzeczy Twoim zdaniem?

    Przecież sam to wcześniej napisałeś.

    > Jak długo można obecnie nie mieć pracy? Miesiąc, dwa?

    Popytaj ludzi. Zwłaszcza w miejscach, gdzie bezrobocie sięga 20%, a jedyny
    zakład "żywiciel" przeniósł się z produkcją do państwa-matki albo w ogóle
    zbankrutował.

    > Konkretnie o kogo pytasz? Są winni pośrednio, bo nie zmienili systemu.
    > Byli bierni.

    Czyli Ty również.

    > Jakie klapki? Ja widzę co się dzieje.

    Sorki, ale gówno widzisz.