  • 31. Data: 2005-12-30 15:10:55
    Temat: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Dec 2005 07:27:13 +0100, w <dp2k03$s3d$4@news.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(-a):

    > A jakie to ma znaczenie? Rzecznikiem prasowym BPH nie jestem.

    Być może żadnego, ale odpowiedz :)

  • 32. Data: 2005-12-30 15:12:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Dec 2005 00:30:42 +0100, w <dp1rj2$ueb$7@news.dialog.net.pl>, Marcin

    > Oczywiście, bo zwracając ją z datą efektywną, odsetki mam dopisane tak,
    > jakby milion non stop był na koncie. Chyba, że chodzi Ci o to, że w tym
    > czasie mogłeś inaczej zainwestować te pieniądze, albo o straty moralne :)

    Wiesz co? Pożycz mi ten 1 mln zł. Ja przez dowolnie wybrany (przez siebie)
    okres czasu będę rżnął głupa, a po okresie X zwrócę tę kasę z efektywnym
    księgowaniem wg stopy % rachunku ROR od dnia pożyczki:)).

  • 33. Data: 2005-12-30 17:09:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > A może jakiś inny wariant? Nie mam siły do nich dzwonić... m.

    15:15 30.12.2005
    BPH opóźnił nowe zasady pobierania opłat za debet

    Po licznych reklamacjach klientów Bank BPH postanowił przesunąć do
    lutego 2006 termin wprowadzenia nowych, niekorzystnych zasad pobierania
    opłat za debet na rachunku (w formie jednorazowej opłaty z góry, za całe
    dwanaście miesięcy). Jednocześnie bank postanowił zwrócić klientom
    roczną opłatę, którą pobrał z rachunków swoich klientów na początku grudnia.

    "Decyzja o przesunięciu terminu wprowadzenia zmian w opłatach za debet
    została podyktowana sygnałami od części Klientów, do których
    zawiadomienie o nowych zasadach pobierania opłat nie dotarło lub dotarło
    zbyt późno, aby mogli się w porę do niej ustosunkować" - wyjaśnił BPH w
    komunikacie.

    M.

  • 34. Data: 2005-12-30 17:20:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > opłat za debet na rachunku (w formie jednorazowej opłaty z góry, za całe
    > dwanaście miesięcy). Jednocześnie bank postanowił zwrócić klientom
    Dyskretnie przemilczeli, że jednocześnie opłata wzrosła ?
    KJ

  • 35. Data: 2005-12-30 17:54:22
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):
    > 15:15 30.12.2005
    > BPH opóźnił nowe zasady pobierania opłat za debet

    A mógłbyś podać linka do tego niusa?
    Bo chodzę sobie po informacjach z/dla prasy na stronach banku BPH
    (http://www.bph.pl/pl/prasa/prasa_o_nas) i nie widzę takiej wiadomości.

    Za to znajduję m.in:

    "Ryterski Raj w krainie Rogasia" - lirycznie,
    "Kij i marchewka",
    "Upór nadzoru da nam władzę nad regionem; BPH jest pewny awansu do klubu
    miliarderów " -jasne,
    "Szybko, ale piekielnie drogo" - samokrytycznie,
    "Świąteczne żniwa banków" - hi, hi,
    "Za ojczyznę" - chyba, że tak - to ja poproszę, żeby jednak pobrać...,
    "Polskie banki pękają od pieniędzy" - niektóre w grudniu zwłaszcza...,
    "Wozzeck, biedny głupek" - i to mi się najbardziej podoba :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 36. Data: 2005-12-30 18:23:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jacek napisał(a):

    > A mógłbyś podać linka do tego niusa?
    [...]

    > "Wozzeck, biedny głupek" - i to mi się najbardziej podoba :-)

    Ślyczne ;-)

    http://www.parkiet.com/news/art.jsp?idn=414866

    M.

  • 37. Data: 2005-12-30 21:29:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Dec 2005 18:09:32 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Po licznych reklamacjach klientów Bank BPH postanowił przesunąć do
    >lutego 2006 termin wprowadzenia nowych, niekorzystnych zasad pobierania
    >opłat za debet na rachunku
    Niekorzystnych? A twierdzili ze klienci sami sie o to prosili :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 38. Data: 2005-12-30 23:16:11
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > złośliwa korekta
    >
    > Idziesz do oddziału, który prowadzi Ci rachunek, po 60 min. zgłaszasz
    > prośbę doradcy i po 5 minutach masz aneks i zmniejszony limit.

    lub:

    piszesz maila do oddziału, i po chwili masz zmieniony limit, papierek
    podpiszujesz będąc BTW w oddziale
    tak też można :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 39. Data: 2005-12-30 23:18:23
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > A jakie to ma znaczenie? Rzecznikiem prasowym BPH nie jestem.

    >Być może żadnego, ale odpowiedz :)

    po co ? czy w tym (i innym) przypadku ma to jakieś znaczenie ?

  • 40. Data: 2005-12-31 00:26:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 31 Dec 2005 00:18:23 +0100, "Karol Żwiruk"

    >po co ? czy w tym (i innym) przypadku ma to jakieś znaczenie ?

    Brak obiektywizmu?

    PG