  • 1. Data: 2005-12-29 22:02:33
    Temat: Re: Doradcy finansowi
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Zastanawiam się czy doradcy finansowi typu: expander, open finance itd,
    > reklamujący się jako niezależni, rzeczywiście nimi są.

    Częściową odpowiedź masz w prawym dolnym rogu:
    http://www.getin.pl/notowania.php
    co oczywiście może, ale nie musi coś znaczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-12-29 22:33:45
    Temat: Doradcy finansowi
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Zastanawiam się czy doradcy finansowi typu: expander, open finance itd,
    reklamujący się jako niezależni, rzeczywiście nimi są. Domyślam się ze nie,
    choć reklamują się wspólpracą z wiekszością banków, napewno mają
    wynegocjowane z nimi rózne warunki, i choć proponują ludziom produkty "które
    mimo wnikliwej analizy (także bezpośrednio u dostawców tych ofer)t " wydaja
    sie nadal najlepszym rozwiązaniem, są dla nich najbardziej korzystne.
    Czy ktoś z Was spotkal sie z "dowodem nieuzasadnionego subiektywizmu w
    doradztwie" tych firm?

  • 3. Data: 2005-12-29 23:28:34
    Od: "pipsmaker" <p...@g...pl>

    cytat tyczy sie getinu:
    "(...) Mozliwe są trzy scenariusze. Pierwszy to stworzenie banku doradcy
    finansowego z wlaczona spolka
    Open Finance. Grupa wyspecjalizowanych doradcow docierac bedzie do zasobnych
    klientow (...)"
    zrodlo Forbes 01/2006 str.32

    wiec w tym przypadku to wlasnie znaczy i bardzo dobrze, bo nie powinno miec
    znaczenia kto z kim, oby dla klienta bylo jak najlepiej, dobrze tez ze tacy
    ludzie istnieja, ktorzy rozwijaja ten sektor roznymi innowacyjnymi pomyslami

    a co do niezaleznosci to przeciez tam gdzie sa pieniadze nigdy jej nie
    bedzie,

  • 4. Data: 2005-12-29 23:33:55
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Zastanawiam się czy doradcy finansowi typu: expander, open finance itd,
    > reklamujący się jako niezależni, rzeczywiście nimi są. Domyślam się ze
    > nie,

    A czy Ty im płacisz za usługe? Nie? To kto im płaci?

    Darek

  • 5. Data: 2005-12-29 23:58:33
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ludzie istnieja, ktorzy rozwijaja ten sektor roznymi innowacyjnymi pomyslami

    Pewnie, że dobrze. Z tym, że powyższy pomysł wydaje mi się średnio innowacyjny
    nawet na polskim rynku. Możliwe, że pan L.C. zrobi to lepiej, niż inni. I tego
    wypada mu życzyć.

    > a co do niezaleznosci to przeciez tam gdzie sa pieniadze nigdy jej nie
    > bedzie,

    Popatrz, a ja myślałem, że to m.in. pieniądze dają niezależność ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek