  • 21. Data: 2005-12-30 00:34:58
    Temat: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 30 Dec 2005 00:30:47 +0100, "Taddy" <c...@t...pl> wrote:

    >Ale jaja, mi też zwrócili SAMI!!! Bez reklamacji.....
    >Dziwne... i po co to wszystko??? Moze na gwałt potrzebowali kilkuset
    >milionów PLN, a teraz juz mają z czego oddać, wiecie, taka
    >pożyczka-chwilówka... provident za darmochę ;-)))))))))))))))))))

    też się zastanawiam, czemu jakiś palant podjął tak durną decyzję. nie
    przewidział, że wkur... klienci zwrócą się do mediów i się zrobi
    smród? to nie powinien siedzieć na tym stołku.

    PG

  • 22. Data: 2005-12-30 06:17:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 01:15, osobnik Jacek stwierdził, iż:

    > Czy z bankiem BPH wiążą Cię więzy wyłącznie z racji posiadania konta, czy też są
    > to więzy innego rodzaju?

    Jestem klientem.

    > I drugie pytanie: czy nie sądzisz, że te więzy przybierają już nieco
    > karykaturalny charakter? ;-)

    Dlaczego? Bo mam inny pogląd na część spraw? Tak je po prostu
    dostrzegam, i jak nie będę się kłócił odnośnie sposobu wprowadzenia
    nowej TOiP, tak w przypadku "naliczania opłat za niezamknięte konto"
    będę stał przy swoim :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2005-12-30 06:19:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 00:51, osobnik Jacek stwierdził, iż:
    > Zastanawiam się tylko:

    Ja również.

    > - nie rozumiesz

    A Ty wiesz, czym jest księgowanie z datą efektywną?

    > - udajesz, że nie rozumiesz

    A Ty wiesz, czym są odsetki?

    > - brniesz

    Tak, bo mam rację. Nazwij to co chcesz inaczej (opłatą za straty
    moralne, odszkodowaniem) i w takim przypadku możesz Ty mieć rację.

    > Jakkolwiek by było, w tej gałązce wątku dla mnie EOT.

    Cieszę się, że to przyznałeś.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-12-30 06:21:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 00:27:18 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
    > Dnia 2005-12-30 00:09, osobnik gasper stwierdził, iż:

    > No ale zaksięgowali z datą, z którą pobrali, więc w czym problem?
    Dobrze wytłumaczę jak krowie na miedzy:
    1. Mam dostępnego salda powiedzmy 1000PLN oraz ustawioną na dzień X
    spłatę karty kredytwoej w innym banku na kwotę 950 PLN
    2. W dniu X-1 Bardzo Pazerna Hiena zabrała mi 75 PLN za debet
    3. Oczywiście w dniu X zlecenie przelewu spłaty karty się nie wykonało i
    bank prowadzący kartę dowali mi karę.
    4. Ale oczywiście problemu nie ma.
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 25. Data: 2005-12-30 06:23:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 07:17:25 +0100,
    napisała:
    > Dnia 2005-12-30 01:15, osobnik Jacek stwierdził, iż:

    > Jestem klientem.
    Czy jesteś _tylko_ klientem ?

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 26. Data: 2005-12-30 06:27:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 07:23, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:

    > Czy jesteś _tylko_ klientem ?

    A jakie to ma znaczenie? Rzecznikiem prasowym BPH nie jestem. Jeśli
    byłbym nawet i wiceprezesem, czy prezesem, to i tak piszę jako klient.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 27. Data: 2005-12-30 06:30:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 07:21, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
> [...]
    > 2. W dniu X-1 Bardzo Pazerna Hiena zabrała mi 75 PLN za debet
    > 3. Oczywiście w dniu X zlecenie przelewu spłaty karty się nie wykonało i

    Problem jest i w takiej sytuacji domagaj się pokrycia kosztów (przecież
    napisałem o tym wyżej), ale te koszty, IMHO, nie będą nazywały się
    odsetkami (chyba, że tam, gdzie nie spłaciłeś karty), tylko jakąś opłatą
    rekompensacyjną (o czym też napisałem wyżej). Zwróć uwagę, że czepiam
    się tylko nazewnictwa, a nie faktu, jakim jest powstanie (ewentualnych)
    strat z tytułu braku posiadania pieniędzy na koncie przez X dni.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2005-12-30 06:39:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 07:27:13 +0100,
    napisała:
    > Dnia 2005-12-30 07:23, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:

    > A jakie to ma znaczenie? Rzecznikiem prasowym BPH nie jestem. Jeśli
    > byłbym nawet i wiceprezesem, czy prezesem, to i tak piszę jako klient.

    "Jak ci jedna osoba mówi że jesteś wariatem, to się nie przejmuj, jak 2
    to się zastanów, jak więcej to dzwoń do lekarza." Tak to było ? No to
    przynajmniej w tym wątku są 2 osoby ...
    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 29. Data: 2005-12-30 06:43:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 07:39, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:

    > "Jak ci jedna osoba mówi że jesteś wariatem, to się nie przejmuj, jak 2
    > to się zastanów, jak więcej to dzwoń do lekarza." Tak to było ? No to
    > przynajmniej w tym wątku są 2 osoby ...

    Oh. Z mojej strony EOT.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 30. Data: 2005-12-30 10:46:23
    Od: m...@o...pl

    Ja tego banku nie rozumiem... przecież według słów rzecznika banku
    (wypytywanego przez red. Weissa) opłata została pobrana jednorazowo na początku
    grudnia, ponieważ obejmuje okres od 1.12.2005 do 30.11.2006.

    Jeśli więc teraz oddają te np. 75 zł, to co to oznacza?
    1) zmienili sposób naliczania, z rocznego na jakiś inny?
    2) przesunęli wprowadzenie taryfikatora o miesiąc i 2.01.2006 znów pobiorą?
    3) odroczyli płatność 75 zł o miesiąc, i 2.01.2006 znów pobiorą opłatę?

    A może jakiś inny wariant? Nie mam siły do nich dzwonić... m.