  • 1. Data: 2005-12-29 21:26:51
    Temat: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: "gustawus" <r...@i...pl>

    Już miałem iść i wykłucać się od zwrot opłaty za saldo debetowe, a tu sami
    zwrócili.
    Czy ktoś załatwiał zmniejszenie limitu salda debetowego do kwoty za którą
    nie pobierają opłat? (srebrny sezam = 2500zł)
    Jak to zrobić najszybciej i bezpoleśnie? Za dwa dni pobiorą znowu pewnie.
    Odsetek nie raczyli oddać
    Gustawus

  • 2. Data: 2005-12-29 21:51:15
    Temat: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 22:26, osobnik gustawus stwierdził, iż:
    > Czy ktoś załatwiał zmniejszenie limitu salda debetowego do kwoty za którą
    > nie pobierają opłat? (srebrny sezam = 2500zł)

    Idziesz do oddziału, który prowadzi Ci rachunek, zgłaszasz prośbę
    doradcy i po 5 minutach masz aneks i zmniejszony limit.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-12-29 22:21:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 29 Dec 2005 22:51:15 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Idziesz do oddziału, który prowadzi Ci rachunek, zgłaszasz prośbę
    >doradcy i po 5 minutach masz aneks i zmniejszony limit.

    złośliwa korekta

    Idziesz do oddziału, który prowadzi Ci rachunek, po 60 min. zgłaszasz
    prośbę doradcy i po 5 minutach masz aneks i zmniejszony limit.

    :P

    PG

  • 4. Data: 2005-12-29 22:26:15
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Idziesz do oddziału, który prowadzi Ci rachunek, zgłaszasz prośbę
    > doradcy i po 5 minutach masz aneks i zmniejszony limit.

    Z tym, że w stosunku do klientów specjalnej troski (tak, to ja), po wizycie w
    oddziale nic się nie zmieniło. Dopiero po drugiej wizycie po kilku dniach i
    grzecznym pytaniu padła odpowiedź: "a to chyba kierowniczka musi zaakceptować" i
    limit został zmniejszony.

    --
    Pozdrowienia,
    Jacek

  • 5. Data: 2005-12-29 22:34:24
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Już miałem iść i wykłucać się od zwrot opłaty za saldo debetowe, a tu sami
    > zwrócili.

    1. Bo chyba smród za duży się zrobił.

    > Odsetek nie raczyli oddać

    Ale zaksięgowali z datą podpindolenia. Plus dla nich.
    Ale jakbyś chciał wojować, to pewnie ustawowe też by oddali. Tak myślę, chociaż
    nie testowałem - patrz punkt 1.
    Wot potęga Salonu Niezależnych ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 6. Data: 2005-12-29 22:35:42
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    gustawus wrote:

    > Jak to zrobić najszybciej i bezpoleśnie? Za dwa dni pobiorą znowu
    > pewnie. Odsetek nie raczyli oddać

    Mnie zmniejszyli od razu w banku - 5 minut. Zadnych odsetek nie ma,
    ponieważ zwracaja z datą efektywną taką jak zabrali.
    Co ciekawe mimo, że mam konto wspólne (z żoną), to do zmniejszenia nie
    był wymagany jej podpis, bo umowę o limit zawierałem jeszczcze przy
    koncie indywidualnym.

    Leszek

  • 7. Data: 2005-12-29 22:49:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 23:26, osobnik Jacek stwierdził, iż:
> [...]
    > grzecznym pytaniu padła odpowiedź: "a to chyba kierowniczka musi zaakceptować" i

    Napisz skargę - niech się nauczą, skoro czytać procedur się nie chce.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-12-29 22:50:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 23:21, osobnik Piotr Gralak stwierdził, iż:
    > Idziesz do oddziału, który prowadzi Ci rachunek, po 60 min. zgłaszasz
    > prośbę doradcy i po 5 minutach masz aneks i zmniejszony limit.

    Oj Piotruś ;) to zależy od oddziału.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-12-29 22:51:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 23:34, osobnik Jacek stwierdził, iż:
    > Ale zaksięgowali z datą podpindolenia. Plus dla nich.
    > Ale jakbyś chciał wojować, to pewnie ustawowe też by oddali. Tak myślę, chociaż
    > nie testowałem - patrz punkt 1.

    Skoro księgowanie z datą efektywną (pobrania), to jakie odsetki?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2005-12-29 22:52:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 23:35, osobnik Leszek stwierdził, iż:
    > Co ciekawe mimo, że mam konto wspólne (z żoną), to do zmniejszenia nie
    > był wymagany jej podpis, bo umowę o limit zawierałem jeszczcze przy
    > koncie indywidualnym.

    IMHO powinni Ci aneksować umowę (przystąpienie do długu) podczas
    "uwspólniania".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl