  • 1. Data: 2005-12-29 17:17:31
    Temat: w Lukas banku podają teraz moment transakcji co do sekundy
    Od: Miernik <m...@f...org>

    W Lukas banku w serwisie internetowym podają teraz moment każdej
    transakcji co do sekundy, wcześniej było co do dnia. Miłe.
    Czy jest jescze jakiś inny bank który podaje czas transakcji dokładniej
    niż co do dnia?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 2. Data: 2005-12-29 17:35:42
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > transakcji co do sekundy, wcześniej było co do dnia. Miłe.
    > Czy jest jescze jakiś inny bank który podaje czas transakcji dokładniej

    W BPH w blokadach /bodajże z dokładnością co do minuty/ potem już tylko data
    dzienna.

    pozd
    as

  • 3. Data: 2005-12-29 19:33:36
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Miernik napisal dnia 2005-12-29 18:17:
    > W Lukas banku w serwisie internetowym podajÄ? teraz moment kaĹźdej
    > transakcji co do sekundy, wczeĹ?niej byĹ?o co do dnia. MiĹ?e.
    > Czy jest jescze jakiĹ? inny bank ktĂłry podaje czas transakcji dokĹ?adniej
    > niĹź co do dnia?

    To właśnie za taki bajer zapłacili odejściem setek klientów ze względu na liczne
    awarie tego systemu przy jego wdrażaniu?

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 4. Data: 2005-12-29 22:38:57
    Od: " " <d...@g...pl>

    > To właśnie za taki bajer zapłacili odejściem setek klientów ze
    względu na liczne awarie tego systemu przy jego wdrażaniu?

    Wcześniej mieli system off-line, więc nie mieli wyjścia,
    musiał być zmieniony. Po wdrożeniu nie było awarii, tylko
    nagle 50x tyle klientów chciało się zalogować w tym samym czasie,
    a tego nie wytrzyma żaden system bankowy świata, ponieważ każdy
    jest na tyle wydajny, żeby obsłużyć "normalną" ilość klientów+
    mała górka.
    ps. choć jestem zawiedziony, bo liczyłem na więcej, jak porównam
    do systemu Multi, to nie ma o czym mówić.

    pozdr.

  • 5. Data: 2005-12-30 11:05:18
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Thu, 29 Dec 2005 18:35:42 +0100, Adam S. napisał(a):

    > W BPH w blokadach /bodajże z dokładnością co do minuty/ potem już tylko data
    > dzienna.

    ale nadal w rejestrze zdarzeń z dokładnością do minuty możemy oglądać