  • 1. Data: 2005-12-29 15:58:58
    Temat: Karty przedpłacone (doładowawcze) ING, WBK BZ
    Od: Tomek <e...@w...pl>

    Witam!
    Banki chwalą się iż, taką cudowną kartą można płacić w internecie. Ja
    mam więc pytanie gdzie można takimi kartami płacić, przecież nie wydaje
    mi się, żeby Polcard czy eCard autoryzowały płatności kartami
    przedpłaconymi? (co np. z kodem CVV2). Czyli są to karty którymi, można
    co najwyżej płacić w sklepie? (Wiem, że kartami wirtualnymi mBanku i
    kartą Inteligo można płacić w necie). Dzięki za ewentualne komentarze i
    odpowiedzi. Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2005-12-29 16:12:03
    Temat: Re: Karty przedpłacone (doładowawcze) ING, WBK BZ
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > mi się, żeby Polcard czy eCard autoryzowały płatności kartami
    > przedpłaconymi? (co np. z kodem CVV2). Czyli są to karty którymi, można
    A dlaczego Ci się tak wydaje ? To w końcu normalna karta, a to jak się
    bank rozlicza z posiadaczem rachunku (być może "technicznego") PolCardu
    nie obchodzi.

    KJ

  • 3. Data: 2005-12-29 16:24:27
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "Tomek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam więc pytanie gdzie można takimi kartami płacić, przecież nie wydaje
    > mi się, żeby Polcard czy eCard autoryzowały płatności kartami

    nie wiem jak ING, ale karta WBK BZ ma CVV2 - sprawdzone przed chwila na
    swiatecznym prezencie :)

  • 4. Data: 2005-12-29 16:56:48
    Od: Tomek <e...@w...pl>

    Bo zastanawiam się, czy sprawić sobie taką kartę, żeby oddzielić
    transakcje internetowe od tych w świecie rzeczywistym z użyciem karty,
    tak dla podniesienia chociaż trochę bezpieczeństwa. Dlatego pytałem co z
    tą autoryzacją, jak da radę to się cieszę.

  • 5. Data: 2005-12-29 17:07:19
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > nie wiem jak ING, ale karta WBK BZ ma CVV2 - sprawdzone przed chwila na
    > swiatecznym prezencie :)

    Ale to sa przecież electrony zwykłe? mozna tym w sieci płacić?
    Wojtek

  • 6. Data: 2005-12-29 17:28:43
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > nie wiem jak ING, ale karta WBK BZ ma CVV2 - sprawdzone przed chwila na
    > swiatecznym prezencie :)

    > Ale to sa przecież electrony zwykłe? mozna tym w sieci płacić?

    zależy jaką kartę weźmiesz, eKartą ING zapłacisz w necie, obiema kartami
    BZWBK: doładowywalną i podarunkową także zapłacisz w necie, testowane
    wielokrotnie w necie (w Polsce i zagramanicą) - mają oczywiście CVV2,
    Przedpłąconymi maestro ING nie zapłacisz w internecie

    więcej materiału na ten temat:
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=191
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=180
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=177

    pozdrawiam

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 7. Data: 2005-12-29 22:42:25
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

> [...]
    > tak dla podniesienia chociaż trochę bezpieczeństwa. Dlatego pytałem co z
    > tą autoryzacją, jak da radę to się cieszę.

    to chyba taka ktora mozna doladowac,
    ja dostalem takie podarunkowe, bede musial albo wydac wszystko na raz
    kupujac cos za co najmniej rownowartosc karty
    badz notowac ile juz wydalem i ewentualnie doplacic do ostatnich zakupow

  • 8. Data: 2005-12-30 16:49:59
    Od: mm <m...@m...com>

    Możesz używać wirtualnej karty mbanku który wydaje dodatkowo visę electron
    którą nie można płacić przez internet. Oczywiście to nie zabezpieczy przed
    wyciekiem numeru karty wirtualnej od sprzedawcy którym to numerem później
    może posłużyć się złodziej.

    Podobno 3d secure nie będzie obejmował wszystkich transakcji (jak np
    kartowe polecenie zapłaty) czyli zabezpieczenie z tego będzie żadne bo
    złodziej zapłaci choćby za reklamę google adwords.