  • 11. Data: 2005-07-27 21:24:19
    Temat: Re: BPH - powoli trace nerwy
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndeftid.612.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > Nie ma. Natomiast przy takiej liczbie przelewów poważnie
    > zastanowiłbym
    > się nad duetem Multibank (do przelewów) + mBank( Bankomaty
    > euronetu + BZWBK). Do tego możesz (ale nie musisz) jeszce inteligo
    > za 0.99
    > pln/mies(karta)

    Ale po co mBank w tym zestawieniu ? Euronet + BZWBK bedzie mial takze
    w przypadku Multi.

    marekz

  • 12. Data: 2005-07-27 21:27:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 23:24:19 +0200,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@w...irc.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co mBank w tym zestawieniu ? Euronet + BZWBK bedzie mial takze
    > w przypadku Multi.
    Karta w Multi to 2 PLN/mies, w mmBanku 0
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 13. Data: 2005-07-27 23:55:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:

    > Ma jedna bardzo duza wade. Istnieje.

    Argument godny Radosława P. ;-)

    K.

  • 14. Data: 2005-07-28 06:38:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Ja czegoś naprawdę nie rozumiem. Korzystam z usług mBanku od prawie 4
    > lat i te wszystkie narzekania - nie kapuję z czego to wynika.

    Tez tak uwazalem do czasu az cos chcialem zalatwic i zajelo im to 70 dni.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-07-28 06:42:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Karta w Multi to 2 PLN/mies, w mmBanku 0

    Ewentualnie debetowa VC za 30 zl na dwa lata (o ile dobrze pamietam).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-07-28 06:48:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Ewentualnie debetowa VC za 30 zl na dwa lata (o ile dobrze pamietam).

    Wg TOiP jest 30PLN/rok. (Co ciekawe, byłem przekonany że 36)
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 17. Data: 2005-07-28 07:30:52
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Tez tak uwazalem do czasu az cos chcialem zalatwic i zajelo im to 70 dni.

    Heh no nie wiem, wszystko co chcę mam raz-dwa, aczkolwiek może mało od nich
    chcę... ;-)

    --
    Olgierd

  • 18. Data: 2005-07-28 10:15:21
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Karta w Multi to 2 PLN/mies, w mmBanku 0

    Po założeniu konta My (wspólnie z żoną) koszt karty to 0zł (dla każdej
    osoby). Tylko koszt rośnie do 7zł/miesiąc, jednak odpada problem z dwoma
    kontami. To na pewno taniej, niż w BPH...

    Zauważcie, że nie każdy jest entuzjastą i nie bawi go zabawa w kilka
    kont ;-)

    Marek

  • 19. Data: 2005-07-28 10:18:51
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    MarekM wrote:

    > Zauważcie, że nie każdy jest entuzjastą i nie bawi go zabawa w kilka
    > kont ;-)

    To nie jest kwestia bycia entuzjastą. Raczej dobierania najlepszych
    narzędzi do rozwiązywania różnych problemów.
    Żaden bank nie zaspokaja w pełni moich potrzeb. A kilka razem i
    owszem. No i tanio jest ;).

    MichalL

  • 20. Data: 2005-07-28 10:54:08
    Od: Dariusz <d...@t...pl>

    Wed, 27 Jul 2005 23:03:51 +0200, na pl.biznes.banki, trainer napisał(a):

    > a poza tym do przyjmowania wynagrodzenia, kupowania jednostek funduszy,

    no i teraz również do kupowania i sprzedawania papierów wartościowych
    notowanych na GPW w Warszawie. Jak komuś nie chce się (lub nie chce)
    zakładać osobnego rachunku maklerskiego :)

    --
    Aktualności i promocje w bankach:
    http://banki-elektroniczne.republika.pl/news.html