  • Data: 2012-04-24 14:22:21
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> writes:

    > I tym sposobem Twoje hasło poznaje teściowa, kolega z pracy, czy osoba która
    skradła Tobie telefon

    No to co?
    Tu chodzi tylko o to, żeby uprawdowopodobnić, że dzwoni do mnie bank,
    przed rozpoczęciem odpowiadania na dość wrażliwe pytania (na które
    teściowa czy złodziej telefonu i tak nie odpowie)

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    We may not return the affection of those who like us, but we always respect