  • Data: 2012-04-24 20:22:00
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Podaj przykład tych "dość wrażliwych" pytań?
    > Jak bank dzwoni z oferta to z reguły nie potrzebuja dokładnie identyfikować klienta
    bo dzonia najczesciej wynajete Call Center i nawet nie maja dostepu/podgladu do konta
    osoby do ktorej dzwonia.
    > Jak dzwonia tak jak do autora tego postu aby potwierdzic zlozenie wniosku to nie
    widzę równiez problemu aby potwierdzić że sie wniosek złozyło.
    > oczywiscie jakies pytania weryfikujace zaddza ale to kwestia "wrazliwości"
    pytanego. Dla niektórych potwierdzenie daty urodzenia, czy potwierdzenie czy sie
    posiada/nie posiada dany produkt to juz "wrazliwe' pytania. Dla mnie np to żaden
    problem- po co popdać w paranoje.

    Pesel to pewnie bardzo tajny nie jest, ale pytanie o posiadanie lub nie
    jakiegoś produktu, to jednak jest używane do uwiarygadniania
    tożsamości i ja np. niekoniecznie chciałbym to powierzać anonimowi.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    Never trust a computer you can't repair yourself.