  • Data: 2012-04-24 21:32:24
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2012 20:08, Kris pisze:

    > Napisales "prawie". A prawie robi wielką różnicę.

    Tą różnicę złodziej może już znać, może też ją też wyciągnąć przy
    następnej sesji podszywania się pod bank.

    > Wymienileś 5 elementów- a do wstepnej weryfikacji wystrczą imie nazwisko i jeden z
    3pozostałyc. Poza tym bank w żadne sposób nie wymusza podania tych danych- Jesteś
    wrażliwy- nie chcesz nie podajesz- dygasz do oddzialu.
    > Niektórzy sa tak "wrazliwi' że karty kredytowej kasjerce do reki nie podadza czy
    dziwi ich to ze na slipie sklepu są pełne, niewykropkowane dane.

    > Ale to kolejne kilka pozycji do wyludzenia. A identyfikacja awaryjna jak ja
    nazwałes też nie od razu pozwala wyczyścić Tobie konto.

    Ależ oczywiście że pozwala. W znanych mi bankach, tj - Citibank,
    Multibank, mBank - jeżeli "awaryjnie" zmienisz hasło, masz pełen dostęp
    do usług. W tym - przelew na inne konta.

    > A do bankowości internetowej nie boisz sie logować?

    No jakoś się nie boję. Skąd pomysł że miałbym się bać?

    p. m.