  • Data: 2012-04-24 20:08:20
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 19:46:20 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Wymieniłeś:
    > - imię,
    > - nazwisko,
    > - data urodzenia,
    > - czy posiadasz taki a taki kredyt
    > - pesel
    >
    > Taki zestaw prawie wystarczy do tego, żeby zmienić hasło do citiphone w
    > Citibanku.

    Napisales "prawie". A prawie robi wielką różnicę.
    Wymienileś 5 elementów- a do wstepnej weryfikacji wystrczą imie nazwisko i jeden z
    3pozostałyc. Poza tym bank w żadne sposób nie wymusza podania tych danych- Jesteś
    wrażliwy- nie chcesz nie podajesz- dygasz do oddzialu.
    Niektórzy sa tak "wrazliwi' że karty kredytowej kasjerce do reki nie podadza czy
    dziwi ich to ze na slipie sklepu są pełne, niewykropkowane dane.

    > Jeżeliby wyłudzić w innym przebiegu podszywania się pod bank jeszcze
    > email (który możemy już znać), nazwisko panieńskie matki, adres
    > korespondencyjny, to taki zestaw pozwala na identyfikację "awaryjną"
    > chyba w każdym banku.

    Ale to kolejne kilka pozycji do wyludzenia. A identyfikacja awaryjna jak ja nazwałes
    też nie od razu pozwala wyczyścić Tobie konto.
    A do bankowości internetowej nie boisz sie logować?