eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH dzwoni z zastrzeżonego... › Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
  • Data: 2012-04-24 14:15:06
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kris <k...@g...com> wrote on 2012-04-24_13:16
    > W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 11:22:19 UTC+2 użytkownik
    witrak() napisał:
    >> 2. Po zidentyfikowaniu (-Czy pan x.y? -Tak) i zgodzie na rozmowę w
    >> danej chwili (-Czy może Pan teraz rozmawiać? -Tak) Bank podaje
    >> hasło ustalone przez klienta (np. w serwisie internetowym) lub
    >> inną uzgodnioną z nim informację nt. stanu jego usług.
    >
    > I tym sposobem Twoje hasło poznaje teściowa, kolega z pracy, czy
    osoba która skradła Tobie telefon
    >
    Jeżeli słucha teściowa, to nigdy nie zgodzisz się na rozmowę z
    banku :-) Poza tym: zawsze odbierasz na głośnomówiącym?!?

    A jeśli jesteś tak czuły na tym punkcie, to można (1) zamienić
    kolejność tych pytań i (2) prosić o podanie nazwiska przez klienta
    - tyle zawsze i tak robię jak ktoś do mnie dzwoni...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1