  • Data: 2012-04-24 21:18:42
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 20:22:00 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Pesel to pewnie bardzo tajny nie jest, ale pytanie o posiadanie lub nie
    > jakiegoś produktu, to jednak jest używane do uwiarygadniania
    > tożsamości i ja np. niekoniecznie chciałbym to powierzać anonimowi

    Nawet jak ktoś wyłudzi informację czy posiadasz produkt czy nie to aby ją w jakiś
    sposób wykorzystać wyłudzacz musi zadzwonić do banku(bo bank raczej do niego nie
    zadzwoni)
    A jak taki ktoś zadzwoni DO banku to uwierzytelnianie będzie dokładniejsze a nie na
    zasadzie "posiada pan karte czy nie"
    No i podstawowa sprawa- bank nikogo nie zmusza do podwania danych przez telefon więc
    nie widze sensu informowania KNF jak niektórzy tu proponują.