  • 31. Data: 2004-10-25 08:56:31
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Bartol Partol napisal(a):
    > I co, zbankrutowales?
    > Bartol

    widzisz brachu, rzecz nie tkwi w grozbie bankructwa, lecz w braku
    powiadomienia mnie o nowej oplacie
    gdybym przypadkiem nie wszedl na strone BPH, nie dowiedzialbym sie o tej
    niesympatycznej zmianie
    kiedy zakladalem sobie srebrnego sezama, skrzynka byla obowiazkowa i
    bezplatna
    nie moglem z niej zrezygnowac, choc nigdy z niej nie korzystalem
    strata tej jednej zlotowki boli mnie o tyle, ze jesli przemnozyc ja przez
    liczbe innych nieuswiadomionych klientow, powstanie zapewne spora sumka
    nie jest to pierwsza taka akcja BPH, po ktorej czlowiek czuje niesmak (np.
    te "pilotazowe" ubezpieczenia, z ktorych trzeba bylo specjalnie
    rezygnowac)
    pozdr.
    ls

  • 32. Data: 2004-10-25 09:21:07
    Od: "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in

    > Gdzieś Ty to przeczytał? Przed chwilą byłem w serwisie i działał.Po
    > za tym 3 października był 3 tygodnie temu.

    Jeszcze parenascie minut temu lezalo.
    Komus jeszcze odrzucilo przelewy odroczone na dzis z przyczyna:
    "Unreported Error (maybe some important variables were set to null) !!!"
    ?

    --
    Walk like an Egyptian.
    Drive like an Asian.

  • 33. Data: 2004-10-25 11:29:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > wszystko jest proste - jak się umie. Już załapałem. mam to konto od nastu
    > lat. Sieci używam odkąd jest. Nowy portal z rok. Ale tam nie zaglądałem
    > nigdy. Uważam, że umieszczenie tego w tym miejscu jest tak szalenie
    > intuicyjne, że należy się jakaś nagroda pomysłodawcy. :-))

    Nie przejmuj sie, tez tami nigdy bym nie zajrzal. Ale cos mnie tknelo i
    zajrzalem. Sprobowalem sie wczuc w "intuicje inaczej".

    > Wszak konto mailowe, to istotna część moich finansów.

    Masz, pewnie.

    Bartol

  • 34. Data: 2004-10-25 11:29:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ls napisał:

> [...]
    > nie jest to pierwsza taka akcja BPH, po ktorej czlowiek czuje niesmak
    > (np. te "pilotazowe" ubezpieczenia, z ktorych trzeba bylo specjalnie

    Wszystko ok, po prostu rozsmieszyl mnie odrobine dramatyzm Twego posta.

    Bartol

  • 35. Data: 2004-10-25 11:51:58
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Bartol Partol napisal(a):
    > Wszystko ok, po prostu rozsmieszyl mnie odrobine dramatyzm Twego posta.
    > Bartol

    no tak, a ja tylko chcialem ostrzec innych
    pozdr.
    ls

  • 36. Data: 2004-10-25 12:25:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ls napisał:

    > no tak, a ja tylko chcialem ostrzec innych

    Swoje zrobiles. Nawet ja sprawdzilem, co z moim kontem slychac. Na
    szczescie nic, bo caly czas nie istnieje.

    Bartol

  • 37. Data: 2004-10-25 17:59:15
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Swoje zrobiles. Nawet ja sprawdzilem, co z moim kontem slychac. Na
    > szczescie nic, bo caly czas nie istnieje.

    a ja sie juz balem, ze po zalozeniu super wielofunkcyjnego sezama (nawet z
    kontem pocztowym) postanowiles byc ich obrońcą i orędownikiem :-)
    ps
    niestety temat platnych kont pocztowych za niby tylko 1 zlotowke, to kolejna
    proba wyciagniecia kasy od nieswiadmych uzytkownikow, dokladnie jak z
    lapowkarska afera wyciagania forsy dla prywatnej firmy ubezpieczeniowej i
    zapewne rowzniez czyjes w bphaaaa prywatnej kieszeni, nalezy oczekiwac, ze
    NIE OSTATNIEJ proby ! w tym banku

  • 38. Data: 2004-10-25 18:02:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-25 19:59, Użytkownik Krab napisał:

    > niestety temat platnych kont pocztowych za niby tylko 1 zlotowke, to kolejna
    > proba wyciagniecia kasy od nieswiadmych uzytkownikow, dokladnie jak z

    AFAIR to 1zł to było od samego początku istnienia sez@ma (tzn,
    skrzynek sezam.pl), tyle że do tej pory w ramach "promocji" nikt tego
    nie pobierał.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2004-10-25 18:51:14
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości
    > AFAIR to 1zł to było od samego początku istnienia sez@ma (tzn,
    > skrzynek sezam.pl), tyle że do tej pory w ramach "promocji" nikt tego
    > nie pobierał.

    wiesz - na skutek twojej wypowiedzi siegnalem po zawarta umowe, jest tam
    dokladnie zero informacji o tym o czym piszesz (nie mam juz sezama - mam
    tylko kk)
    gdyby mnie ktokolwie zapytal czy chce konto pocztowe - nawet z zerowa
    dozywotnia oplata do konca zycia i z nieograniczona pojemnosia, to wiem, ze
    moja odpowiedz moglaby byc tylko jedna - NIE, bo mam ich znacznie wiecej niz
    potrzebuje !
    w swoim zyciu zalozylem pewnie z tysiac kont pocztowych, zapewne z 900 nie
    wiem po co (dawno temu zakladalem wszystko co za frico) i o nich nie
    pamietalem juz na nastepny dzien

    nadal uwazam, ze swiadczenie uslug internetowych przez bank (np rowniez
    przez pkobp) niczym nie rozni sie od wciskania zdechlej ryby, a jesli
    jeszcze robi sie to odplatnie, to jest to wylacznie wyludzanie oplaty i nic
    wiecej

    ps
    powyzsze nie oznacza, ze mowisz nieprawde :-) byc moze tak bylo, ale
    swiadczy, ze mamy do czynienia ze zwyklym oszustem, ktory zamierzal i nadal
    ma zamiar podniesc oplate za swoje uslugi pod byle pretekstem, za miesiac
    okaze sie, ze w ramach promocji kazdy user bpehihi dostawal wyciagi do kk za
    darmo tylko w promocji, a wlasnie od xx dnia, sa one platne po ledwie
    stowce, albo nie daj bozia, kazdy ich klient nieswiadomie wyrazil zgode na
    dostawe ziwedlej naci buraczanej raz na jakis czas - oczywiscie za pobraniem
    :-0

  • 40. Data: 2004-10-25 18:51:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org> napisał
    w wiadomości news:Xns958D737DD9969Ziurulez@127.0.0.1...

    > Komus jeszcze odrzucilo przelewy odroczone na dzis z przyczyna:
    > "Unreported Error (maybe some important variables were set to null) !!!"
    > ?

    Mnie. Byłem w oddziale i dowiedziałem się, ze to wina serwisu internetowego.
    Bo przelewy powychodziły normalnie. U mnie koło 15 jest zaznaczone, ze
    wyszedł, a około 12 widziałem w baku, że wyszedł.