  • 21. Data: 2004-10-22 22:06:36
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:clbqtd$r5o$1@news.onet.pl...

    Gdzieś Ty to przeczytał? Przed chwilą byłem w serwisie i działał.Po za tym 3
    października był 3 tygodnie temu.

  • 22. Data: 2004-10-22 22:07:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Moze usun konto w Sezamie, wtedy nie beda mieli wyjscia.

    Po prostu nie będą wysyłać? ja ich obszedłem tak trochę i OE mi pobiera co
    jakiś czas z Sez@am i wysyła, tam, gdzie chcę. Ale wprost nie chce iść.

  • 23. Data: 2004-10-23 09:47:31
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    W takim niebieskim prostokącie po lewej stronie. Pomiędzy Mój widok a
    Analiza historii

  • 24. Data: 2004-10-23 11:57:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > No to nie wiem. próbowałem różnych sztuczek. Na obce konta idą jedynie
    > sporadycznie. Na Sezam przychodzi wszystko.

    U mnie dziala. Konto komercyjne.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 25. Data: 2004-10-23 13:58:06
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 13:57:00 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > U mnie dziala. Konto komercyjne.

    Ja podczas składania wniosku o KK podałem konto na gazeta.pl. W zakładce
    poczta mam informcję, że konto nieobsługiwane ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 26. Data: 2004-10-24 10:25:31
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    ls wrote:
    > szanowni posiadacze sezama,
    > wiedzieliscie o tym, ze od 1X skrzynka pocztowa jest w cenie
    > 1zl/miesiac? ja dowiedzialem sie o tym dopiero dzis :(
    > pozdr.
    > ls

    klikam:

    "usuń skrzynkę"

    i widzę:

    Podczas operacji usuwania konta wystąpił błąd. Prosimy spróbować
    ponownie.

    :)))))))))))))))))) to się nazywa wyłudzenie, czy jakoś tak.

    Michall

  • 27. Data: 2004-10-24 11:55:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Darek napisał:

    > W takim niebieskim prostokącie po lewej stronie. Pomiędzy Mój widok a
    > Analiza historii

    No debile po prostu.

    Poczta dla: ...@.......... (adres podany przy zakladaniu konta)
    Ten adres email nie jest obsługiwany.
    Załóż konto pocztowe w domenie sezam.pl

    OK. W powiadomieniach mam ustawiony inny adres (jednak z tej samej
    domeny). I przychodza. Ostatnimi czasy nawet wszystkie chyba.

    Bartol

  • 28. Data: 2004-10-24 19:37:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cld9af$iqp$1@news.onet.pl...
    > W takim niebieskim prostokącie po lewej stronie. Pomiędzy Mój widok a
    > Analiza historii

    U mnie jest w tym prostokącie: "Lista" i "Historia". Przejrzałem wszystkie
    zakładki pod tym kątem i nie ma nigdzie.

  • 29. Data: 2004-10-24 21:39:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > U mnie jest w tym prostokącie: "Lista" i "Historia". Przejrzałem wszystkie
    > zakładki pod tym kątem i nie ma nigdzie.

    To jest bardzo proste. W niebieskim prostokacie, to potem klikaj.
    Najpierw w czerwonym (to co prawda nie prostokat, ale tez kanciasty).

    Bartol

  • 30. Data: 2004-10-24 21:58:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To jest bardzo proste. W niebieskim prostokacie, to potem klikaj.
    > Najpierw w czerwonym (to co prawda nie prostokat, ale tez kanciasty).

    wszystko jest proste - jak się umie. Już załapałem. mam to konto od nastu
    lat. Sieci używam odkąd jest. Nowy portal z rok. Ale tam nie zaglądałem
    nigdy. Uważam, że umieszczenie tego w tym miejscu jest tak szalenie
    intuicyjne, że należy się jakaś nagroda pomysłodawcy. :-))

    Wszak konto mailowe, to istotna część moich finansów.