    From: "Krab" <_...@h...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Date: Mon, 25 Oct 2004 20:51:14 +0200

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości
    > AFAIR to 1zł to było od samego początku istnienia sez@ma (tzn,
    > skrzynek sezam.pl), tyle że do tej pory w ramach "promocji" nikt tego
    > nie pobierał.

    wiesz - na skutek twojej wypowiedzi siegnalem po zawarta umowe, jest tam
    dokladnie zero informacji o tym o czym piszesz (nie mam juz sezama - mam
    tylko kk)
    gdyby mnie ktokolwie zapytal czy chce konto pocztowe - nawet z zerowa
    dozywotnia oplata do konca zycia i z nieograniczona pojemnosia, to wiem, ze
    moja odpowiedz moglaby byc tylko jedna - NIE, bo mam ich znacznie wiecej niz
    potrzebuje !
    w swoim zyciu zalozylem pewnie z tysiac kont pocztowych, zapewne z 900 nie
    wiem po co (dawno temu zakladalem wszystko co za frico) i o nich nie
    pamietalem juz na nastepny dzien

    nadal uwazam, ze swiadczenie uslug internetowych przez bank (np rowniez
    przez pkobp) niczym nie rozni sie od wciskania zdechlej ryby, a jesli
    jeszcze robi sie to odplatnie, to jest to wylacznie wyludzanie oplaty i nic
    wiecej

    ps
    powyzsze nie oznacza, ze mowisz nieprawde :-) byc moze tak bylo, ale
    swiadczy, ze mamy do czynienia ze zwyklym oszustem, ktory zamierzal i nadal
    ma zamiar podniesc oplate za swoje uslugi pod byle pretekstem, za miesiac
    okaze sie, ze w ramach promocji kazdy user bpehihi dostawal wyciagi do kk za
    darmo tylko w promocji, a wlasnie od xx dnia, sa one platne po ledwie
    stowce, albo nie daj bozia, kazdy ich klient nieswiadomie wyrazil zgode na
    dostawe ziwedlej naci buraczanej raz na jakis czas - oczywiscie za pobraniem
    :-0