  • 1. Data: 2004-10-22 11:51:14
    Temat: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
    Od: "antyCiti" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    złozyłem rezygnację z usług w ubiegłym tygodniu (zamkniecie rachunku osobistego
    i KK termin wypowiedzenia 30dni) wczoraj poznym wieczorem chcialem skorzystac z
    platności internetowej za pomocą mojej KK,niestety bezskutecznie, nie moglem
    zalogowac sie tez na Citi Online. Zadzwoniłem do konsultanta z pytaniem co sie
    stało, a on odpowiedział mi, że w zwiazku ze złożeniem rezygnacji zablokowano
    mi KK czekaja az do wplywu calego zalda zadłużenia. Nie przyszło mi by to nigdy
    do głowy, ciekawe co by się stało gdybym zatankowal wczoraj benzyny za jakies
    200zl i chciał zapłacić kartą na jakimś odludziu bez gotówki przy sobie. Czy to
    normalne zachowanie banku, czy mozna je reklamować???

  • 2. Data: 2004-10-22 11:56:34
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 22 Oct 2004 13:51:14 +0200, antyCiti
    <c...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy to
    > normalne zachowanie banku, czy mozna je reklamować???

    Poczytaj regulamin nim zaczniesz psioczyc. Normalna procedura w każdym
    banku.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-10-22 14:04:46
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    > normalne zachowanie banku, czy mozna je reklamować???

    :))

  • 4. Data: 2004-10-22 18:07:25
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    Czy to
    > normalne zachowanie banku, czy mozna je reklamować???

    Dobre. Rezygnujesz z usług banku i dziwisz się, że karta przestaje działać
    :)

    Tomek

  • 5. Data: 2004-10-22 18:17:56
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Dobre. Rezygnujesz z usług banku i dziwisz się, że karta przestaje działać
    > :)

    Troche chyba jednak ma prawo. Okresy wypowiedzenia obowiazuja chyba obie
    strony ?
    Jakos nie moge sobie wyobrazic, ze skladam wypowiedzenie umowy na komorke z
    30 dniowym wyprzedzeniem, a po dwoch dniahc mam gluchy telefon....

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-10-22 19:26:33
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:clbis9$on7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Jakos nie moge sobie wyobrazic, ze skladam wypowiedzenie umowy na komorke
    > 30 dniowym wyprzedzeniem, a po dwoch dniahc mam gluchy telefon....

    a pomyśl, ile czasu potrafią się rozliczać transakcje karciane ?

  • 7. Data: 2004-10-22 19:31:43
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > a pomyśl, ile czasu potrafią się rozliczać transakcje karciane ?

    Potrafia sie i pol roku, ale co z tego ?

    Powinni goscia uprzedzic, ze karta przestaje dzialac tego to a tego dnia i
    bylo by w porzadku.

    A moze uprzedzili, tylko gosc nie doczytal... moglo i tak byc... Ogolnie
    sytuacja, ktora zostala opisana nie spodobala mi sie i wymaga
    wyjasnienia....I tyle, bo cos bredze dzisiaj...

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2004-10-22 19:39:52
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > Potrafia sie i pol roku, ale co z tego ?

    wlasnie dlatego chcą sie zabezpieczyc, zeby im nic po zamknieciu karty nie
    wpadlo, bo wtedy klient moze sie wypiąć i strata dla banku

    > Powinni goscia uprzedzic, ze karta przestaje dzialac tego to a tego dnia i
    > bylo by w porzadku.
    100% racji, powinien uslyszec ze karta przestaje dzialac od momentu zlozenia
    dyspozycji i ze w ciagu 30 dni otrzyma ostatni rachunek do uregulowania

    > A moze uprzedzili, tylko gosc nie doczytal... moglo i tak byc...

    moglo, ale i nie musialo :)

    pzdr
    seba

  • 9. Data: 2004-10-22 20:00:33
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > wlasnie dlatego chcą sie zabezpieczyc, zeby im nic po zamknieciu karty nie
    > wpadlo, bo wtedy klient moze sie wypiąć i strata dla banku

    no nie do końca tak jest - jak piszesz

    tym bardziej że są transakcje które przez miesiąc mogą nie zostać rozliczone
    i zgodnie z tym co piszesz to byłby banalnie prosty sposób "by obrobić bank"

  • 10. Data: 2004-10-22 22:17:15
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > 200zl i chciał zapłacić kartą na jakimś odludziu bez gotówki przy sobie.
    Czy to
    > normalne zachowanie banku, czy mozna je reklamować???

    dziwie sie, ze nie kazali Tobie zwrocic karty platniczej;

    jak rozwiazywalem umowe z PKO BP to wraz z wnioskiem
    zlozylem karte platnicza;
    /chyba, ze citi ma inne procedury zamykania rachunkow;