  • 41. Data: 2004-10-25 18:58:05
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-25 20:51, Użytkownik Krab napisał:
    > wiesz - na skutek twojej wypowiedzi siegnalem po zawarta umowe, jest tam
    > dokladnie zero informacji o tym o czym piszesz (nie mam juz sezama - mam
    > tylko kk)

    Opłaty są raczej w TOiP a nie w umowie.

    > gdyby mnie ktokolwie zapytal czy chce konto pocztowe - nawet z zerowa
    > dozywotnia oplata do konca zycia i z nieograniczona pojemnosia, to wiem, ze
    > moja odpowiedz moglaby byc tylko jedna - NIE, bo mam ich znacznie wiecej niz
    > potrzebuje !

    To tak jak i ja ;)

    > w swoim zyciu zalozylem pewnie z tysiac kont pocztowych, zapewne z 900 nie
    > wiem po co (dawno temu zakladalem wszystko co za frico) i o nich nie
    > pamietalem juz na nastepny dzien

    Ano dokładnie.

    > nadal uwazam, ze swiadczenie uslug internetowych przez bank (np rowniez
    > przez pkobp) niczym nie rozni sie od wciskania zdechlej ryby, a jesli
    > jeszcze robi sie to odplatnie, to jest to wylacznie wyludzanie oplaty i nic
    > wiecej

    To nie bank świadczy, tylko Interia (co i tak nie zmienia faktu, że
    skrzynek Ci u nas pod dostatkiem, choćby 1Gb na googlach:>)

    > ps
    > powyzsze nie oznacza, ze mowisz nieprawde :-)

    Mówię (a raczej piszę;>) prawdę;) Od kiedy pamiętam, opłata za
    sezam.pl była w TOiP, no ale promocja się skończyła...

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 42. Data: 2004-10-25 21:11:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krab napisał:

    > a ja sie juz balem, ze po zalozeniu super wielofunkcyjnego sezama (nawet z
    > kontem pocztowym) postanowiles byc ich obrońcą i orędownikiem :-)

    No nie, jak mogles!!!!!

    Bartol

  • 43. Data: 2004-10-25 22:07:51
    Od: "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <d...@l...org>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in

    > Mnie. Byłem w oddziale i dowiedziałem się, ze to wina serwisu
    > internetowego. Bo przelewy powychodziły normalnie. U mnie koło 15
    > jest zaznaczone, ze wyszedł, a około 12 widziałem w baku, że
    > wyszedł.

    Tyle ze stan konta pokazywal ze nic nie zeszlo. Znowu on-line inaczej?
    Zreszta skoro bank mi napisal ze przelew nie poszedl to dla mnie znaczy
    ze nie poszedl. Takie tlumaczenia moga sobie na scianie powiesic, przy
    nastepnym przelewie mam sie zastanawiac czy naprawde zostal zrealizowany
    czy tylko wirtualnie?

    --
    Walk like an Egyptian.
    Drive like an Asian.

  • 44. Data: 2004-10-26 09:32:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > AFAIR to 1zł to było od samego początku istnienia sez@ma (tzn,
    > skrzynek sezam.pl), tyle że do tej pory w ramach "promocji" nikt tego
    > nie pobierał.

    ja zlikwidowalem konto sezam a skrzynka mailowa mi zostala
    - ciekawe kogo obciążą za jej używanie :-)
    *** blad ***

  • 45. Data: 2004-10-26 10:22:04
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > ja zlikwidowalem konto sezam a skrzynka mailowa mi zostala
    > - ciekawe kogo obciążą za jej używanie :-)

    blad :) konto nigdy u nich nie ulega likwidacji, co najwyzej jest
    niewidoczne
    ja mialem u nich konto iles tam lat temu, rok temu otworzlem i okazalo sie,
    ze na koncie jest kilkadziesiat groszy :-)) na szczescie na plus :-)

  • 46. Data: 2004-10-26 10:31:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krab wrote:

    > blad :) konto nigdy u nich nie ulega likwidacji, co najwyzej jest
    > niewidoczne

    niewidocznosc umieja robic, dluzej trwalo proszenie o nieprzysylanie zerowych
    wyciagow z karty - zobaczymy co z oplatami zrobią
    *** blad ***