  • 1. Data: 2004-10-22 11:50:06
    Temat: HALIFAX -> POLSKA BZWBK
    Od: "Łukasz (yuby)" <l...@S...pl>

    Mam do otrzymania parę funtów i mam do wyboru:
    *przelew na moje konto w Halifax Bank of Scotland
    *czek Halifaxa do domu
    W najbliższym czasie nie wybieram sie do Szkocji, a pieniądze zobaczyłbym
    chętnie wcześniej. Jak wygląda realizacja czeku w polskich bankach (ja mam
    konto walutowe w BZWBK) ile jest mniej więcej prowizji i czy nie wychodzi
    to na tyle samo jakbym wypłacił kasę w PLN z bankomatu za pomocą karty.
    --

    Łukasz
    mail: l...@S...pl

  • 2. Data: 2004-10-22 13:26:01
    Temat: Re: HALIFAX -> POLSKA BZWBK
    Od: "Jaco" <n...@C...com>

    Użytkownik "Łukasz (yuby)" <l...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Mam do otrzymania parę funtów i mam do wyboru:
    > *przelew na moje konto w Halifax Bank of Scotland
    > *czek Halifaxa do domu

    Jak masz kartę do tego konta w Szkocji to ZTCW taniej ci wyjdzie wypłacenie
    tego u nas w bankomacie. Opłaty za realizację czeku są dość wysokie. Możesz
    z kartą chodzić też na zakupy wtedy unikniesz prowizji za wypłatę w
    bankomacie.

    Jaco

  • 3. Data: 2004-10-23 00:46:27
    Od: f...@y...com

    Rada swietna, problem w tym, ze Halifax nalicza oplate 1.50 funta za kazda
    transakcje zagraniczna. Oraz prowizje przy przewalutowaniu w wysokosci 2.75%.
    Chodzenie na zakupy w Polsce moze sie okazac dosc kosztowne.

    Nie wiem, jakiego rzedu suma wchodzi w gre, ale limit wyplat z bankomatu to
    rownowartosc 300 funtow dziennie - przy takiej sumie te 1.5 funta jest do
    strawienia.

    P.S. To, ze halifax nazywa sie teraz HBOS nie znaczy, ze ma oddzialy tylko w
    Szkocji. Nie wiem, jakie masz konto, ale dostep do bankomatow w LINK-u
    powinienes miec za darmo i bez prowizji w calym UK.