  • 21. Data: 2003-12-01 08:01:24
    Temat: Re: BPH PBK S.A.-NOWE OPŁATY DLA RACHUNKÓW Z RODZINY SEZAM ORAZ DLA KART KREDYTOWYCH
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    news:bqdfru$acf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > A kochany ING zablokował dostęp do linii 0800102030 z Idei. Mimo, że koszt
    > połączeń dla abonenta usługi jest identyczny - czy dzwoniący dzwoni z
    sieci
    > stacjonarnej, czy Idei...
    >
    > Na szczęście mam tam tylko kartę pre-paid z 'podsłuchem' przez HaloŚląski.

    skad wiesz ?
    moze tepsa na stacjonarne dala jakis upust a tepsa jako Idea nie dala ?
    jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze :)

    P.

  • 22. Data: 2003-12-01 08:28:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > sieci

    HaloŚląski.

    > skad wiesz ?

    Skąd wiem, że mam tylko kartę pre-paid? :-)

    A serio - wystarczy cennik przeczytać.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-12-01 12:21:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 30 Nov 2003 21:19:08 +0100, MARCIN Kubiczek napisał(a):

    > chodzi o sez@m czyli www.e-bank.bphpbk.pl , który bedzie w nowej wersji
    > przed końcem tego roku.

    Ciekawe jak go zepsują... teraz działa bezbłędnie pod linuxem - boję się że
    nowa 'lepsza' wersja może to zmienić... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl