  • 11. Data: 2003-11-30 16:04:36
    Temat: Re: BPH PBK S.A.-NOWE OPŁATY DLA RACHUNKÓW Z RODZINY SEZAM ORAZ DLA KART KREDYTOWYCH
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Ale go to mniej kosztuje niż 801 1 albo 801 3, że o 800 nie wspomnę.
    > A czy zmiejszenie kosztów to nie jest zarobek?
    >
    > Bogdan B.

    Szczególow nie znam ale różnica dla banku między 08011x a08016 nie jest
    taka duża, aby uzasadniać użycie tego ostatniego. Pomijam już ten
    drobiazg, że 08016 może być droższe i niż zwykłe międzymiastowa, jeśli
    dzwonimy o "dziwnych" porach.
    KJ

  • 12. Data: 2003-11-30 17:40:49
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Szczególow nie znam ale różnica dla banku między 08011x a08016 nie jest
    > taka duża, aby uzasadniać użycie tego ostatniego.

    Różnicy jest z grubsza 5 gr na minutę rozmowy lokalnej i 4 gr
    międzystrefowej.
    Czy to jest tak dużo czy nie zależy od tego ile dzwonią klienci.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2003-11-30 18:26:45
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:bqd1hc$bda$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tylko, że bank na tym nie zarabia.

    To chyba tylko dlatego, ze jest gupi :)
    Ja osobiscie jak widze taki numer to wole zadzwonic albo na lokalny albo na
    miedzymiastowy - w kazdym przypadku jest taniej (dla mnie).

    MAd Hat
    ter

  • 14. Data: 2003-11-30 18:29:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bqdcs2$o8v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To chyba tylko dlatego, ze jest gupi :)
    > Ja osobiscie jak widze taki numer to wole zadzwonic albo na lokalny albo
    na
    > miedzymiastowy - w kazdym przypadku jest taniej (dla mnie).

    Zgadzam się. 07018 też jest taryfikowane dla użytkownika jeden impuls na
    minutę, a abonent tego numeru ma z tego procent. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-11-30 18:30:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

> [...]

    na
    > miedzymiastowy - w kazdym przypadku jest taniej (dla mnie).

    Zgadzam się. 070x1 też jest taryfikowane dla użytkownika jeden impuls na

  • 16. Data: 2003-11-30 18:54:17
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Tak już jest taki bank, który za połączenie z telefonicznym serwisem
    > transakcyjnym pobiera opłatę a zwię się Ing.....

    Ale jest to calkowiecie bezplatne polacznie 0-800
    gdy tymczasem wiekszosc bankow korzysta z 0-801
    wiec przewaznie za sluchanie 10-15 minut muzyczki
    co jest czyms normalnym np w mBanku jestes juz w plecy jakies 2,50 zl

    PiotR

  • 17. Data: 2003-11-30 18:56:46
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "nie mam" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos wie, jak wyglada sprawa takich dodatkowych, wydumanych oplat w
    USA
    > czy krajach Unii Europejskiej?
    > Cos mi sie widzi, ze to specjalnosc krajow na dorobku i przejaw
    faktycznego
    > braku konkurencji miedzy bankami.

    Oplat moze ukrytych nie ma ale np. w niemiaszkowym DB przed wprowadzeniem
    euro
    za prowadzenie standardowego rachunku brali 11 DM/miesiac

    PiotR

  • 18. Data: 2003-11-30 19:19:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale jest to calkowiecie bezplatne polacznie 0-800

    A kochany ING zablokował dostęp do linii 0800102030 z Idei. Mimo, że koszt
    połączeń dla abonenta usługi jest identyczny - czy dzwoniący dzwoni z sieci
    stacjonarnej, czy Idei...

    Na szczęście mam tam tylko kartę pre-paid z 'podsłuchem' przez HaloŚląski.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-11-30 20:07:48