  • 1. Data: 2003-11-30 09:34:13
    Temat: [BPH] ten bank mnie rozbawil ...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    http://dzis.dziennik.krakow.pl/?2003/11.30/Pelnakies
    zen/02/02.html

  • 2. Data: 2003-12-01 18:43:45
    Temat: Re: [BPH] ten bank mnie rozbawil ...
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message
    news:MPG.1a33d8006cade1519897b5@news.tpi.pl...

    > http://dzis.dziennik.krakow.pl/?2003/11.30/Pelnakies
    zen/02/02.html

    Powinni powiedziec wprost: mamy prowizje od platnosci gotowkowych i jak nie
    zarobimy na nich to musimy jakos ta strate sobie wyrownac, a nei cudowac z
    jakas misja.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-12-01 19:08:26
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości
> [...]
    nie
    > zarobimy na nich to musimy jakos ta strate sobie wyrownac, a nei cudowac z

    kiedy ludzie lubia takie klamstwa, placisz karta - wspierasz cel nadmiernie
    wazny ! kupujesz proszek - tos prawie kaznodziej, bylem swiadkiem rodzinnej
    zachety - kupmy to .... - "bo tu jeśt sioneczko", kupuja i już jakby
    cierpieli, za grzechy i są "odkupieni"
    :-)