  • 1. Data: 2003-11-30 03:37:14
    Temat: poprawki w mBanku
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    No, wyrobili sie.
    Nazwa przelewu juz jest dowolna, ale obowiazkowa.
    Przelewów w IVR i WAP moze byc maksymalnie 10.
    Ale dla pocieczenia nazwa w WAP i IVR moze byc tylko wybrana z listy. Tej
    starej listy oczywiscie.

  • 2. Data: 2003-11-30 10:04:19
    Temat: Re: poprawki w mBanku
    Od: "Allig8or" <a...@o...pl>

    "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> wrote:
    > Nazwa przelewu juz jest dowolna, ale obowiazkowa.

    Dzięki za info - narrrreszcie!

  • 3. Data: 2003-11-30 11:31:48
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości
    > Nazwa przelewu juz jest dowolna, ale obowiazkowa.

    w aktualnosciach bylo tez cos o jakichs komunikatach o niezrealizowanych
    przelewach - ktos przyblizy temat ? lub przetestowal ?

  • 4. Data: 2003-11-30 11:59:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    poilkj wrote:
> [...]
    > Przelewów w IVR i WAP moze byc maksymalnie 10.
    > Ale dla pocieczenia nazwa w WAP i IVR moze byc tylko wybrana z listy. Tej

    Ale zdaje się, ze z listy wykreślane sa te nazwy i numery które juz są w
    użyciu.

    KJ

  • 5. Data: 2003-11-30 12:10:38
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    b...@b...kjonca.bogus,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:

    > Ale zdaje się, ze z listy wykreślane sa te nazwy i numery które juz
    > są w użyciu.

    "U mnie" tak wlasnie jest.
    Natomiast pojawiaja sie bledy transmisji, ktorych nigdy przedtem nie mialem,
    np. ramka laduje sie czesciowo i wyswietlaja sie fragmenty skryptu.
    Moze za duzo osob naraz redefiniuje przelewy.

    Przewiduje nowy szczyt zamowien na hasla jednorazowe...

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-30 12:18:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > b...@b...kjonca.bogus,

    > "U mnie" tak wlasnie jest.
    > Natomiast pojawiaja sie bledy transmisji, ktorych nigdy przedtem nie mialem,
    > np. ramka laduje sie czesciowo i wyswietlaja sie fragmenty skryptu.
    SOA#1
    > Moze za duzo osob naraz redefiniuje przelewy.
    Pewnie tak. Np ja swoje wszystkie już przedefiniowałem :-)

    > Przewiduje nowy szczyt zamowien na hasla jednorazowe...
    MHm:-)

    KJ