  • 31. Data: 2005-07-06 07:13:02
    Temat: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

    >To samo dotyczy Maestro, ale mnie to nie martwi... 4 razy zawsze zapłacę po
    >20-30 zł chodząc do Leclerka czy Tesco i opłaty ni ma.

    Takie sa zasady gry ale dla mnie to idiotyczne aby "nie zapomniec" o
    dokonaniu ilus tam transakcji.
    Owszem jest to tylko kwestia wyboru i zawsze mzona zrezygnowac...
    darek

  • 32. Data: 2005-07-06 10:53:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    trainer <t...@p...org> wrote:

    > hi łamigłówka tak z rana?

    Bynajmniej. Pisalem tylko li wylacznie w kontekscie pobierania oplaty za
    ilosc transakcji, a nie w kontekscie pobierania wszelkich oplat zwiazanych z
    posiadaniem tej karty. Nie moja wina, ze sobie to rozciagnales na wszelkie
    inne oplaty.

    > "jeżeli zaczęli pobierać opłatę za mniejszą liczbę transakcji, to chyba
    > zrezygnuję z tej karty.
    > wysokość transakcji *zupełnie* się dla nie liczy, *tylko* ilość"

    Bingo. Wszystko w kontekscie tematu przewodniego tego watku, czyli
    pobierania oplat za niewykonanie X transakcji w miesiacu.

    > wysokość transakcji nie jest im *zupełnie* obojętna, bo od tego jest
    > uzależniona roczna opłata za kartę (i to w większym wymiarze, niż to 2,5 *
    > maksymalnie 12 = max. 30zł w przypadku niewielkiej liczby transakcji)

    I teraz Twoj komentarz zupelnie niepasujacy do omawianych tutaj spraw.
    EOT z mojej strony.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 33. Data: 2005-07-06 14:28:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 09:15:12 +0000 (UTC), MM napisał(a):
    > Zachęcony reklamą przeniosłem swoją kartę kredytową z banku (tego od
    > darmowej kawy) do BPH. Miało być całe życie za darmo. Oczywiście zostałem
    > poinformowany, że nie zapłacę opłat tylko w przypadku obrotów śr. 1500/mc.
    > Jakie było moje zdziwienie kiedy na wyciągu pojawiła się opłata 2,5 zł za
    > obsługę karty ?????.

    No dobrze, a teraz proszę wyjaśnij mi jedno: czy masz zamiar RAZ na miesiąc
    robić zakupy na kwotę 1501zł? :) Nie? Więc w czym problem?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 34. Data: 2005-07-06 14:40:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 18:48:24 +0200, plusz napisał(a):
    > W artykule news:dadj2v$i9k$1@inews.gazeta.pl,

    > dobrze, że ostrzegasz :)
    > bo pewnie mój "współwłaściciel" też otrzymałby 2,5 zł w nagrodę
    > czy wystarczy na jednej karcie wykonać 4 operacje czy na każdej? bo w tabeli
    > opłat i prowizji to nie jest jasne

    Generalnie to chyba chodzi o 4 operacje na koncie - ja mam oprócz KK
    standardowe maestro, którego używam tylko do wypłat z bankomatów i jakoś
    dotąd ani razu nie przywalili mi tych słynnych 250 groszy :) Z drugiej
    strony być może jest to "4 operacje na osobę" - wtedy by mogli pobrać...

    > a może ktoś wie o co chodzi w tym zapisie?
    > czy to jakaś nieunikniona opłata 0,1%?
    > Opłata za administrowanie zadłużeniem - 0,1% średniodziennego zadłużenia

    Hmm ciekawe :)

    A co do karty dodatkowej - małe ostrzeżenie! Aby mieć darmową kartę, trzeba
    wyrobić 1500zł miesięcznego obrotu DLA KAŻDEJ KARTY, nie dla konta KK!

    Pozdrawiam,

  • 35. Data: 2005-07-06 16:21:53
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    PshemeK wrote:

    > A kupujesz może w MediaMarkt ? :)

    hmmm co też za błyskotliwą puentę masz przygotowaną? może coś o świstaku?
    albo kopytku?
    wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty, jeżeli to czyta, zapewne zagryza wargi
    w oczekiwaniu na rozwój tego wątku.
    ale zaryzykuję i odpowiem: nie kupuję w sensie takim, że nie jestem teraz w
    MM a w sensie takim, czy mam uprzedzenia wobec tego sklepu - nie mam
    uprzedzeń i jeżeli coś tam będzie tańsze niż w innych sklepach to kupię.
    a teraz czekam na miażdżący dowcip...

    pozdr
    trainer

  • 36. Data: 2005-07-06 17:29:57
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >[...] wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty, jeżeli to czyta, zapewne zagryza
    wargi
    >w oczekiwaniu na rozwój tego wątku.[...]

    Ależ skądże!
    W porównaniu z obfitą twórczością dwóch, świeżo pozyskanych przez grupę
    ekspertów, Wasza wymiana zdań zdaje się mieć charakter istotnie poznawczy,
    zaś poziom języka zasługuje na szacunek.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 37. Data: 2005-07-06 18:14:39
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dafpfa$p6v$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Przemysław Maciuszko z adresu <s...@h...pl> napisał(a):

    > Od dawna robię mniej niż 4 operacje miesięcznie i nigdy ich nie
    > widziałem.

    dzisiaj otrzymałem wyciąg z karty za okres 26.05-25.06
    inną sprawą jest, że umowę podpisałem 27.06 :) ale to pomińmy

    w dolnej części wyciągu jest napisane:
    1. zawiesza się promocję polegającą na nie pobieraniu opłaty 2,5 zł w
    przypadku mniej niż 4 transakcji miesięczne
    2. zawiesza się pobieranie opłaty za obsługę zadłużenia

    no to teraz już nie wiem (bank pewnie też nie wie) czy opłata opisana w
    ostatnim punkcie
    http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_silver.dhtml

    obowiązuje, czy nie
    co ciekawe nie mam jej w papierowej wersji TOiP, którą otrzymałem z banku i
    z którą się zapoznałem oraz nie ma jej na stronie
    http://www.kartykredytowe.pl/oplaty_silver.dhtml

    dodatkowo wyczytałem na stronie, że karty Premium Club nie dotyczy pakiet
    ubezpieczeń - tymczasem otrzymałem OWU i podpisałem, że nzapoznałem się z
    warunkami ubezpieczenia :)))

    TEN BANK JEST SUPER - chyba nie ma tam osoby, która orientowałaby się w tym
    co dla jakiej karty obowiązuje i jakie opłaty są aktualnie pobierane (no,
    może poza informatykiem obsługującym ich system informatyczny)

    będzie niezła zabawa jeśli na wyciągu pod koniec 3 miesięcznego okresu
    promocyjnego naliczą jakąś opłatę 0,1% za zadłużenie :)) nie omieszkam
    poinformować grupy o przebiegu rozmów z bankiem

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 38. Data: 2005-07-06 18:18:39
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:slrndcnr6o.4o7.joshua@jacek.home,
    niejaki(a): Jacek Osiecki z adresu <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > jakoś dotąd ani razu nie przywalili mi tych słynnych 250 groszy :) Z
    > drugiej strony być może jest to "4 operacje na osobę" - wtedy by

    za rok pobiorą jak sobie przypomną :)))
    zresztą na wyciągu z wczoraj jest informacja, że dotychczas była promocja
    (opłata zawieszona) i właśnie ją zakończyli

    > Hmm ciekawe :)

    a najciekawsze jest to, że to jest tylko w jednym miejscu na www
    a jeszcze ciekawsze jest to, że na ostatnim wyciągu piszą o zniesieniu etj
    opłaty :)

    > A co do karty dodatkowej - małe ostrzeżenie! Aby mieć darmową kartę,
    > trzeba wyrobić 1500zł miesięcznego obrotu DLA KAŻDEJ KARTY, nie dla
    > konta KK!

    to już wiem - wyczytałam w TOiP przed podpisaniem umowy
    oczywiście to dotyczy wznowienia, a sądzę, że mało osób będzie się
    decydowało na pozostanie w tym banku

    i tak jak teraz bank chwali się, że przeszło do nich 500000 osób, to za rok
    przemilczy fakt, że większość uciekła :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 39. Data: 2005-07-06 19:51:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    plusz napisał(a):
    > za rok pobiorą jak sobie przypomną :)))

    Nie.

    > i tak jak teraz bank chwali się, że przeszło do nich 500000 osób, to za rok
    > przemilczy fakt, że większość uciekła :)

    Uciekną wszyscy i zamkną BPH.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 40. Data: 2005-07-06 20:21:49
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to plusz posłał(a) w świat wiadomość

    > i tak jak teraz bank chwali się, że przeszło do nich 500000 osób, to za rok
    > przemilczy fakt, że większość uciekła :)

    Przepraszam bardzo, ale skąd te dane?!
    Bo kiedy czytam, że po jednej akcji marketingowej pół miliona Polaków
    zakłada konto, to mam wrażenie, że zasnąłem w Katowicach a obudziłem się w
    Pekinie i jest nas miliard.

    Aha, za odpowiedź: "to te pół miliona, które zamknęło w maju konto w
    Volkswagenie", to dziękuję. Nie uwierzę. :-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,