  • 1. Data: 2012-03-31 10:16:18
    Temat: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    Od: " Ya" <z...@g...pl>

    Czesc!

    Dostałem z BGZ takiego maila:
    "Przypominamy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty Jednodniowej 6,48%
    jest gwarantowane do 30 kwietnia 2012."

    w związku z tym ze nie zabrałem z tamtad tej lokaty moje pytanie brzmi: jakie
    ona ma aktualnie oprocentowanie jednodniowej? co się tam dzieje z tą kasą?

    Zostawić w BGZ czy uciekać i gdzie?
    Czy jest jakaś rozsądna alternatywa na nie terminową inwestycję,
    czy Polbank Codzienny sukces czy cos innego z mozliwością zabrania
    kasy jednym kliknięciem i ew powrotu jej po jakimś czasie?

    Dziękuję i pozdrawiam YA

  • 2. Data: 2012-03-31 10:31:36
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-31 10:16, Ya pisze:
> [...]
    > ona ma aktualnie oprocentowanie jednodniowej? co się tam dzieje z tą kasą?

    A masz gdzie?
    Gdzie masz brutto >6.48 do końca kwietnia?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-03-31 11:00:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Np. http://pierwszalokata.meritumbank.pl/

  • 4. Data: 2012-03-31 11:05:06
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-03-31 10:31, maruda pisze:

    > A masz gdzie?
    > Gdzie masz brutto >6.48 do końca kwietnia?

    Na 90% będę uciekał ~10 kwietnia z Optimy do Aliora. W prawdzie jest tam
    6.2% brutto ale można w każdym momencie zerwać lokatę bez utraty
    odsetek. A tak, 1 maja będzie problem gdzie przenieść kasę jeśli
    oprocentowanie drastycznie spadnie. Strata brutto między Optimą i
    Aliorem za te 20 dni to ~15 gr. za każde 1000zł więc akceptowalna cena
    za spokój ;)

    Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli
    nie będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)

  • 5. Data: 2012-03-31 14:13:31
    Od: news <h...@g...com>

    > A masz gdzie?
    > Gdzie masz brutto >6.48 do końca kwietnia?

    7% w Toyotabank na 13 - dniowym planie depozytowym.
    Problematycznie jedynie naliczanie odsetek - co 13 dni i stała kwota
    - 13.000 PLN

    Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta
    http://stukon.blogspot.com/

  • 6. Data: 2012-03-31 17:35:29
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    "osa" <o...@g...pl.ee> wrote in message

> [...]
    > drastycznie spadnie. Strata brutto między Optimą i Aliorem za te 20 dni to
    > ~15 gr. za każde 1000zł więc akceptowalna cena za spokój ;)

    Mam identyczny plan :) A nie wiesz moze, ile dni jest wazny
    w Aliorze wniosek o lokate? Wnioski mozna skladac do 6
    kwietnia, ale pozostaje pytanie o termin waznosci takiego
    wniosku, zlozonego np. 6 kwietnia.

    > Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli nie
    > będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)

    Zadnych szczegolow nie napisali, wiec moze to byc rownie
    dobrze jakies IKE lub podobny syf - oby nie :)

  • 7. Data: 2012-03-31 18:02:38
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-03-31 17:35, ikarek pisze:
    > "osa" <o...@g...pl.ee> wrote in message

    > Mam identyczny plan :)

    Miło, że nie jestem sam... to by w sumie dowodziło, że ten plan ma jakiś
    sens ;)

    > A nie wiesz moze, ile dni jest wazny
    > w Aliorze wniosek o lokate? Wnioski mozna skladac do 6
    > kwietnia, ale pozostaje pytanie o termin waznosci takiego
    > wniosku, zlozonego np. 6 kwietnia.

    Wnioski są ważne 30 dni a w przypadku wycofania produktu 7 dni od dnia
    wycofania więc mamy czas do ~13 kwietnia, dlatego pisałem o czasie do
    ~10 na decyzję.

    > Zadnych szczegolow nie napisali, wiec moze to byc rownie
    > dobrze jakies IKE lub podobny syf - oby nie :)

    Oby... choć ta toporność Optimy coraz bardziej mnie denerwuje więc
    płakać za nimi nie będę ;) Poza tym w Aliorze jest lepszy dostęp do
    środków (przelew na dowolny rachunek i oddział), bo ten Optimowy przelew
    na rachunek powiązany jest denerwujący.

  • 8. Data: 2012-03-31 19:01:19
    Od: "HBG" <h...@g...com>

    "osa" <o...@g...pl.ee> skrev i meddelandet

    > Wnioski sa wazne 30 dni a w przypadku wycofania produktu 7 dni od dnia
    > wycofania wiec mamy czas do ~13 kwietnia, dlatego pisalem o czasie do ~10
    > na decyzje.

    Móglbys podac jakies zródlo, ze wnioski wazne sa 30 dni? Wczoraj na
    infolinii powiedziano mi, ze jeden dzien roboczy, czyli po 6 kwietnia z
    racji swiat do poniedzialku 10 kwietnia.

  • 9. Data: 2012-04-01 11:52:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    W Toyota Banku można założyć 10 lokat po 13k na 7% brutto
    *** blad ***

  • 10. Data: 2012-04-01 11:58:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    przepraszam za dezinformację - od 1 kwietnia opuścili do 6,5%
    człowiek nie nadąży na tymi bankami
    *** blad ***