  • 11. Data: 2012-04-01 21:15:24
    Temat: Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    blad napisał(a):
    > W Toyota Banku można założyć 10 lokat po 13k na 7% brutto
    > *** blad ***

    Na 6,5 :)
    Miau

  • 12. Data: 2012-04-01 23:17:40
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    > Użytkownik "HBG" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    > Móglbys podac jakies zródlo, ze wnioski wazne sa 30 dni? Wczoraj na
    > infolinii powiedziano mi, ze jeden dzien roboczy, czyli po 6 kwietnia z
    > racji swiat do poniedzialku 10 kwietnia.

    Terminy znajdziesz w regulaminie:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf

    A dezinfolinia jak zwykle stanęła na wysokości zadania ;)

  • 13. Data: 2012-04-02 11:51:03
    Od: "HBG" <h...@g...com>

    "osa" <o...@g...pl.ee> skrev i meddelandet

    > Terminy znajdziesz w regulaminie:
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf
    > A dezinfolinia jak zwykle stanęła na wysokości zadania ;)

    No niestety, regulamin jest nieprecyzyjny. Srodki na te lokate nalezy
    przelac od razu. 30 dni to byl termin od rozpoczecia obowiazywania oferty,
    czyli od 10 marca.