eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej › Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    Date: Sat, 31 Mar 2012 17:35:29 +0200

    "osa" <o...@g...pl.ee> wrote in message
    news:jl6hc2$a3r$1@inews.gazeta.pl...

    > Na 90% będę uciekał ~10 kwietnia z Optimy do Aliora. W prawdzie jest tam
    > 6.2% brutto ale można w każdym momencie zerwać lokatę bez utraty odsetek.
    > A tak, 1 maja będzie problem gdzie przenieść kasę jeśli oprocentowanie
    > drastycznie spadnie. Strata brutto między Optimą i Aliorem za te 20 dni to
    > ~15 gr. za każde 1000zł więc akceptowalna cena za spokój ;)

    Mam identyczny plan :) A nie wiesz moze, ile dni jest wazny
    w Aliorze wniosek o lokate? Wnioski mozna skladac do 6
    kwietnia, ale pozostaje pytanie o termin waznosci takiego
    wniosku, zlozonego np. 6 kwietnia.

    > Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli nie
    > będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)

    Zadnych szczegolow nie napisali, wiec moze to byc rownie
    dobrze jakies IKE lub podobny syf - oby nie :)