eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej › Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    From: osa <o...@g...pl.ee>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    Date: Sat, 31 Mar 2012 11:05:06 +0200

    W dniu 2012-03-31 10:31, maruda pisze:

    > A masz gdzie?
    > Gdzie masz brutto >6.48 do końca kwietnia?

    Na 90% będę uciekał ~10 kwietnia z Optimy do Aliora. W prawdzie jest tam
    6.2% brutto ale można w każdym momencie zerwać lokatę bez utraty
    odsetek. A tak, 1 maja będzie problem gdzie przenieść kasę jeśli
    oprocentowanie drastycznie spadnie. Strata brutto między Optimą i
    Aliorem za te 20 dni to ~15 gr. za każde 1000zł więc akceptowalna cena
    za spokój ;)

    Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli
    nie będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)