  • 1. Data: 2012-03-30 15:31:00
    Temat: Toyota - mniej będziesz MIAU
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    dopiero co ruszyli z intensywną kampanii 13 dni na 7% i już im się
    odmieniło. od 1 kwietnia mamy 6,50.

    zmienia się też w dół % lokat 1,2 i 3 dniowych.

    http://toyotabank.pl/Plandepozytowy+19.html

  • 2. Data: 2012-03-30 15:40:40
    Temat: Re: Toyota - mniej będziesz MIAU
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dopiero co ruszyli z intensywną kampanii 13 dni na 7% i już im się
    > odmieniło. od 1 kwietnia mamy 6,50.

    A to szkodniki ;)
    - kumpela sie nie ucieszy

  • 3. Data: 2012-03-30 19:51:08
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 30.03.2012 Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał/a:

    > dopiero co ruszyli z intensywną kampanii 13 dni na 7% i już im się
    > odmieniło. od 1 kwietnia mamy 6,50.
    >
    > zmienia się też w dół % lokat 1,2 i 3 dniowych.
    >
    > http://toyotabank.pl/Plandepozytowy+19.html

    ooo i bardzo dobrze, bo już trochę żałowałem, że nie otworzyłem konta,
    a teraz był by problem, 2 okresy przeleciały od 1 marca kiedy Enter
    uruchomili i teraz trzeba by się martwić jak konto zamknąć lub utrzymywać
    10k u nich

  • 4. Data: 2012-03-30 20:33:44
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "PKL" <s...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a teraz był by problem, 2 okresy przeleciały od 1 marca kiedy Enter
    > uruchomili i teraz trzeba by się martwić jak konto zamknąć lub utrzymywać

    7 -> 6,5% na Miauuu to jeszcze IMO nie problem aby wykonac zdecydowany
    ruch.
    - o utrzymanie nie trzeba sie martwic gdyz 13k Miauuu spelnia warunek
    bezplatnosci
    ale faktycznie, dosc szybko zjechali w dol

  • 5. Data: 2012-03-30 21:15:51
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Waldek napisał(a):

> [...]
    > bezplatnosci
    > ale faktycznie, dosc szybko zjechali w dol

    Rozum mówi, żeby zostawić - wciąż najlepsza oferta.
    Serce mówi, żeby zamknąć z hukiem - nie lubimy banków, które po kilku
    tygodniach zmieniają warunki nowej hucznej oferty :)

    PG

  • 6. Data: 2012-03-30 21:18:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Rozum mówi, żeby zostawić - wciąż najlepsza oferta.
    > Serce mówi, żeby zamknąć z hukiem - nie lubimy banków, które po kilku
    > tygodniach zmieniają warunki nowej hucznej oferty :)

    a Toyota to już tradycyjna kompromitacja, tak samo było przy zmianie
    cennika (wprowadzeniu Enter), że w ciągu dnia kilkakrotnie pojawiały się
    i znikały nowe TOIP i oprocentowanie. Dokładnie to samo jest dziś
    (aktualnie nie ma śladu po zmianach, które już wisiały). Mało tego, w
    którymś momencie był duży MIAU na górze na 7% i mniejszy poniżej na 6,5%
    równocześnie :D

    Dzicz nie bank.

    PG

  • 7. Data: 2012-03-30 21:55:18
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Dzicz nie bank.

    LOL
    zdziczal kotecek Miauu ?
    - nie ma co ulegac emocjom [na razie]
    Ale jakby co, nie wiesz czy wymagaja
    zwrotu tego "wisiorka" do kluczy ?

  • 8. Data: 2012-03-30 22:04:49
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Wlazlem na strony banku
    i ani sladu jakiejkolwiek info o zmianach /w banerach tez/
    dalej 7% oraz w TOiP od 1.03

  • 9. Data: 2012-03-30 22:54:02
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Waldek napisał(a):

    > Wlazlem na strony banku
    > i ani sladu jakiejkolwiek info o zmianach /w banerach tez/
    > dalej 7% oraz w TOiP od 1.03

    no dlatego mowie, ze dzicz, bo pojawia sie i znika. standardowa
    procedura przy zmianach w Toyota Bank... dzis juz ze 3 razy sie
    pojawialo i znikalo. poprzednim razem dopiero dzien po wprowadzeniu
    zmian sie wszystko unormowalo. sprawdz w poniedzialek.
    wisiorek nie wiem czy kaza oddac.

    miau

  • 10. Data: 2012-03-30 23:28:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gralak" jl50uk$1jr$...@i...gazeta.pl

    > Dzicz nie bank.

    Dzicz nie dzicz -- ale pani Violetta Villas dorobiła
    się na kotach majątku i emerytury rządowej wysokiej
    na 4 tałzeny miesięcznie!!!

    -=-

    I co ZZiobro -- tylko o siebie Tusk martwił się?
    Villas to inne wcielenie Tuska? :)

    Drzazgi z was sypać będę, pasy drzeć każę i świnie wami nakarmię. :)

    Czy Dorn nie mógłby założyć kolejnej drzazgowatej partii politycznej?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'