  • 1. Data: 2012-03-30 12:00:08
    Temat: mBank odbiera naliczone odsetki!
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    27 marca zerwałem kilka lokat antybelkowych w mBanku.
    Dzisiaj patrzę, a mój eMax Plus został obciążony trzema opłatami
    zatytułowanymi "Rozl. zawieszenia 27-03-2012" w kwotach takich, jakie w
    tym dniu zostały naliczone odsetki za zerwane lokaty.
    Sprawa o tyle dziwna, że przecież mBank odsetek nie dopisuje z góry,
    lecz zawsze dopiero po upływie terminu lokaty i nigdy wcześniej takich
    potrąceń mi nie naliczał, chociaż już kilkakrotnie te lokaty zrywałem.
    Czy ktoś się z tym spotkał i wie o co tutaj chodzi?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-03-30 14:43:15
    Temat: Re: mBank odbiera naliczone odsetki!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris94 wrote:

> [...]
    > potrąceń mi nie naliczał, chociaż już kilkakrotnie te lokaty zrywałem.
    > Czy ktoś się z tym spotkał i wie o co tutaj chodzi?

    a mBank nie wie o co chodzi?

  • 3. Data: 2012-03-30 15:14:55
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 07:43:15 -0500, witek napisał(a):

    > a mBank nie wie o co chodzi?

    Jeszcze nie dzwoniłem, bo nie bardzo mogę sobie pozwolić na godzinne
    wiszenie na telefonie, a przypuszczam, że inni też mogli tego
    doświadczyć.

  • 4. Data: 2012-03-30 18:13:04
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > Jeszcze nie dzwoniłem, bo nie bardzo mogę sobie pozwolić na godzinne
    > wiszenie na telefonie, a przypuszczam, że inni też mogli tego
    > doświadczyć.

    Zawieszenie opłaty powstaje wtedy, gdy wykonasz płatną operacją, a po tej
    operacji na koncie nie ma środków na pokrycie prowizji, jest nawet specjalna
    zakładka Blokady/Zawieszenia, gdzie można sprawdzić takie zawieszone opłaty.
    Każdy przychód na konto najpierw idzie na pokrycie tych opłat, dlatego masz
    wrażenie, że bank zabrał Ci odsetki. Bank zabrał wszystko co przyszło i będzie
    zabierał, aż zapłacisz należne prowizje. Pewnie zrobiłeś dwa przelewy z konta
    albo coś w tym stylu i teraz trzeba za to zapłacić.

  • 5. Data: 2012-03-30 22:25:47
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 16:13:04 +0000 (UTC), Konfabulator napisał(a):

    > Pewnie zrobiłeś dwa przelewy z konta
    > albo coś w tym stylu i teraz trzeba za to zapłacić.

    Właśnie tak było.
    Dzięki!

  • 6. Data: 2012-03-31 11:36:01
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 12:00:08 +0200, Chris94 napisał(a):

> [...]
    > zatytułowanymi "Rozl. zawieszenia 27-03-2012" w kwotach takich, jakie w
    > tym dniu zostały naliczone odsetki za zerwane lokaty.

    Wszystko OK i zgodnie z regulaminem. Przestudiuj jeszcze raz regulamin w
    zakresie co za sobą pociąga zerwanie lokaty.

  • 7. Data: 2012-03-31 14:51:10
    Od: " Konfabulatoro" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    anluk <a...@i...pl> napisał(a):

    > Wszystko OK i zgodnie z regulaminem. Przestudiuj jeszcze raz regulamin w
    > zakresie co za sobą pociąga zerwanie lokaty.

    I po co takie bzdury piszesz? Temat dawno wyjaśniony.