  • 1. Data: 2012-03-30 19:34:02
    Temat: Maeritum Lokata z Gwarancją na zmiany w Ordynacji Podatkowej
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Jakoś tak w listopadzie założyłem kilka lokat z Gwarancją na zmiany w
    Ordynacji Podatkowej na 6,01%. Z tego co kojarzę i co wynika z nazwy bank ma
    podnieść % aby wyrównać to co zabierze belka. Czy bank już może podał jakie
    będzie te oprocentowanie bo nic na ten temat znaleźć.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-31 12:24:23
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 30 Mar, 19:34, "Damian News" <s...@s...net.pl> wrote:
> [...]
    > podnieść % aby wyrównać to co zabierze belka. Czy bank już może podał jakie
    > będzie te oprocentowanie bo nic na ten temat znaleźć.

    U mnie zakładana 10.02.2012 - patrzę dziś w szczegóły lokaty i widzę:
    "Oprocentowanie nominalne: 7.51 %"

  • 3. Data: 2012-03-31 16:48:20
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    O już jest nowe 7,65 % Teraz mam netto nawet więcej :)

  • 4. Data: 2012-04-02 23:36:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" 2...@p...goog
    legroups.com

> [...]
    > będzie te oprocentowanie bo nic na ten temat znaleźć.

    : U mnie zakładana 10.02.2012 - patrzę dziś w szczegóły lokaty i widzę:

    A mnie przysłali list:

    Gdańsk, dnia 02-04-2012
    Szanowny Kliencie,

    Miło jest nam poinformować, że w dniu 30-03-2012 zgodnie z zasadami
    określonymi w komunikatach dotyczących Lokat z gwarancją zostało
    podwyższone oprocentowanie następujących Lokat:

    DE\12020317 z 6,05% na 7,51%
    DE\12013544 z 6,1% na 7,65%
    DE\12017250 z 6,1% na 7,65%
    DE\12007178 z 6,1% na 7,65%
    DE\11121994 z 5,51% na 6,9%
    DE\11125648 z 6,1% na 7,65%
    DE\11121223 z 5,51% na 6,9%
    DE\11104772 z 6,06% na 7,6%

    Ze smutkiem pragnę zauważyć, że codzienna kapitalizacja jest teraz już złem.
    IMO lokaty mogłyby zmienić sposób kapitalizacji.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'