  • 1. Data: 2012-03-30 22:13:04
    Temat: Millenium mnie osłabia... choć jest cień nadziei ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jakiś czas temu skarżyłem się tutaj na zamieszanie z Millenium i próba
    konsolidacji (najpierw deklarowali, że wszystko jest OK, a potem po
    dostarczeniu dokumentów - m.in. wyrysu - stwierdzili, że jak ktoś ma
    ponad 8 produktów kredytowych, to konsolidować nie będą, nawet gdyby
    były to produkty groszowe, bo "procedury").

    Złożyłem reklamację i zażądałem zwrotu poniesionych kosztów (wypis i
    wyrys z rejestru gruntów plus kopia umowy jednego z produktów
    kredytowych, bo oryginał gdzieś mi w przeprowadzce wsiąkł).

    Wypis - 120 zł. Kopia z mBanku - 15zł.

    Najpierw pozytywnie - reklamację uznali, przyznali się do błędu i
    obiecali zwrócić pieniądze jak tylko dostarczę im dokumenty świadczące
    do wydatkach.

    Dostarczyłem im do oddziału kopię kwitka ze starostwa za wyrys i kopię
    pobrania prowizji z mBanku. Dziś SMS - radośnie informują, że oddali
    pieniądze!

    Super... Wchodzę na konto, a tam tytułem zwrotu z powodu reklamacji...
    15zł. Aaaargh... No cóż - reklamacja reklamacji złożona.

    Tak więc póki co promesa plusa za przyznanie się do winy i mały minus za
    kłopoty z dodawaniem ;->

    Czekam na ciąg dalszy (i moje 120zł).