eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej › Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    From: osa <o...@g...pl.ee>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
    Date: Sat, 31 Mar 2012 18:02:38 +0200

    W dniu 2012-03-31 17:35, ikarek pisze:
    > "osa" <o...@g...pl.ee> wrote in message

    > Mam identyczny plan :)

    Miło, że nie jestem sam... to by w sumie dowodziło, że ten plan ma jakiś
    sens ;)

    > A nie wiesz moze, ile dni jest wazny
    > w Aliorze wniosek o lokate? Wnioski mozna skladac do 6
    > kwietnia, ale pozostaje pytanie o termin waznosci takiego
    > wniosku, zlozonego np. 6 kwietnia.

    Wnioski są ważne 30 dni a w przypadku wycofania produktu 7 dni od dnia
    wycofania więc mamy czas do ~13 kwietnia, dlatego pisałem o czasie do
    ~10 na decyzję.

    > Zadnych szczegolow nie napisali, wiec moze to byc rownie
    > dobrze jakies IKE lub podobny syf - oby nie :)

    Oby... choć ta toporność Optimy coraz bardziej mnie denerwuje więc
    płakać za nimi nie będę ;) Poza tym w Aliorze jest lepszy dostęp do
    środków (przelew na dowolny rachunek i oddział), bo ten Optimowy przelew
    na rachunek powiązany jest denerwujący.