  • 21. Data: 2013-03-02 21:11:38
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Ponieważ?

    w imie zasad.

  • 22. Data: 2013-03-02 21:35:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 02.03.2013 15:25, Krystek wrote:

    > Wiesz, śmieszy mnie to po prostu i tak sobie dworuję.

    Az sprawdzilem czy przypadkiem ten watek nie byl jakims crosspostem z
    innej grupy. Ty tu czesto bywasz czy tak po prostu wpadles?

  • 23. Data: 2013-03-03 07:11:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:54:25 +0100, Akarm napisał(a):

    > A już kompletnie dobijające są stwierdzenia nieuków, że "to nie jest
    > grupa o polszczyźnie" i w związku z tym nie trzeba pisać zrozumiale.

    Dobijające to są stwierdzenia nieuków, mieniących się "dziennikarzami", że
    oni prowadzą stronę poświęconą telekomunikacji, a nie językowi polskiemu, i
    w związku z tym będą pisać jak chcą.

    AK

  • 24. Data: 2013-03-03 14:29:21
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-03 07:11, Andrzej Kubiak pisze:
    > Dobijające to są stwierdzenia nieuków, mieniących się "dziennikarzami", że
    > oni prowadzą stronę poświęconą telekomunikacji, a nie językowi polskiemu, i
    > w związku z tym będą pisać jak chcą.

    To widzę że nie tylko mnie stwierdzenie WitkaT zaskoczyło ;) Ale to nie
    dotyczy tylko internetu - w ogóle dziennikarze coraz mniej przejmują się
    poprawnością językową i codziennie można usłyszeć/przeczytać jakieś
    koszmarki językowe.

  • 25. Data: 2013-03-03 14:54:39
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 03 Mar 2013 14:29:21 +0100, osa napisał(a):

    > To widzę że nie tylko mnie stwierdzenie WitkaT zaskoczyło ;)

    :)

    > Ale to nie
    > dotyczy tylko internetu - w ogóle dziennikarze coraz mniej przejmują się
    > poprawnością językową i codziennie można usłyszeć/przeczytać jakieś
    > koszmarki językowe.

    Masz rację, od czasu przeczytania w onetowym artykule "ludzią" i "subbufer"
    świat nie jest taki sam.

    AK

  • 26. Data: 2013-03-03 21:33:06
    Od: Benny <j...@g...com>

    To jak w końcu zamyka się to konto? :D

  • 27. Data: 2013-03-03 23:15:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-03 21:33, Benny pisze:
    > To jak w końcu zamyka się to konto? :D

    Logujesz się do panelu i wypowiadasz umowę wysyłając wiadomość przez
    "pocztę wewnętrzną", ew. kontaktując się z infolinią -

    <http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx>
    <http://www.bgzoptima.pl/kontakt/default.aspx>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2013-03-04 03:44:53
    Temat: Re: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sunwick" d...@4...com

    > i bardzo dobrze, bo i kredyty stanieja :)

    Źle, ;) bo wówczas gospodarka ruszy...
    Ludzie zaczną zarabiać, pracować -- mniej
    utrapień, więcej dusz potępionych...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-03-05 04:08:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" 51322534$0$26693$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli będzie promocja,

    Już jest.

    http://www.bgzoptima.pl/landing/lokata_bezkarna_cloc
    k/kontakt.html

    > to na pewno nie będzie ona dotyczyła osób, które konto mają, bo choć go od jakiegoś
    czasu nie używają to zostawiły "bo jeść nie

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-03-05 06:02:02
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-05 04:08, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "knrdz" 51322534$0$26693$6...@n...neostrada.pl
    > Już jest.
    > http://www.bgzoptima.pl/landing/lokata_bezkarna_cloc
    k/kontakt.html

    Eee, jak się na to patrzy to nie widać różnicy, poza kolorystyką, od formularzy
    "kontaktowych" klonów...

    BGŻ Optimia klonieje?

    --
    TrzyLinie