  • 11. Data: 2013-03-02 17:05:09
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 16:35, Krystek pisze:

    > No niby tak. Mnie by się nie chciało dla przysłowiowych 5 groszy
    > przenosić do innego banku, a wiemy że wiele osób z pbb tak robi. Tak,
    > czy siak, żeby wiedzieć że inny bank ma lepsza ofertę to musisz śledzić
    > co się dzieje w bankowych ofertach. Tak samo i z wprowadzaniem opłat.
    > Sam polikwidowałem te, z których już nie będę więcej korzystał oraz
    > takie, za które wprowadzono opłaty. Jednak w wielu przypadkach
    > likwidowanie tych usług czy rachunków było zdecydowanie bardziej
    > czasochłonne, niż ich zakładanie. No, ale masz rację. Co kto lubi.

    A, i żeby uściślić: to mnie śmieszył nie sam fakt chęci likwidacji
    rachunku, co uzasadnienie: w imię zasad. Tego się to tyczyło. Jakby
    wprowadzili opłaty to bym zrozumiał. Rachunek nieużywany, ale nie
    wiadomo kiedy może się przydać. Mnie by się nie chciało, chociaż fakt:
    likwidacja to jedynie wysłanie wiadomości z ich systemu.

    Zresztą, ileż to razy ludzie wieszali psy na jakimś banku, likwidowali
    rachunki a później skruszeni wracali, skuszeni ofertą. W takim mBanku to
    bym musiał chyba z 5 razy zamykać i otwierać, bo tyle w nim było
    rewolucyjnych zmian na przestrzeni ostatnich lat. No, ale wolny wybór.
    Widać niektórzy potrzebują takiego sportu jak skubanie wiśni, czy
    hodowanie świń :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2013-03-02 17:13:33
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    Krystek pisze:

    > PS: Jeśli będzie promocja to mam nadzieję, że nie będzie ona dotyczyła
    > osób, które już wcześniej miały u nich konto (w ciągu ostatnich X(X)
    > miesięcy) ;)

    Jeśli będzie promocja, to na pewno nie będzie ona dotyczyła osób, które
    konto mają, bo choć go od jakiegoś czasu nie używają to zostawiły "bo
    jeść nie woła".

  • 13. Data: 2013-03-02 17:33:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 marca 2013 13:28:19 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > Jak sie pozbyc tego dziadostwa 4,6 % to juz jest kpina

    Przyzwyczajaj się. Jeszcze trochę i KO w granicach 2% będą.

  • 14. Data: 2013-03-02 18:50:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 17:13, knrdz pisze:

    > Jeśli będzie promocja, to na pewno nie będzie ona dotyczyła osób, które
    > konto mają, bo choć go od jakiegoś czasu nie używają to zostawiły "bo
    > jeść nie woła".

    Pożyjemy, zobaczymy.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2013-03-02 19:00:39
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-03-02 16:35, Krystek pisze:
    > dla przysłowiowych 5 groszy
    Które przysłowie o pięciu groszach masz na myśli?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 16. Data: 2013-03-02 19:10:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-02 19:00, Akarm pisze:
    > Które przysłowie o pięciu groszach masz na myśli?

    Wytykanie nadużycia słowa przysłowiowy staje się już nudne :)

    "Proste jak bułka za dwa grosze"
    http://www.muzeum-chleba.pl/pl/strony/przyslowia-zwi
    azane-z-chlebem.html

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-03-02 19:12:44
    Temat: Re: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Przyzwyczajaj się. Jeszcze trochę i KO w granicach 2% będą.
    i bardzo dobrze, bo i kredyty stanieja :)

  • 18. Data: 2013-03-02 19:24:38
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-03-02 19:10, Liwiusz pisze:
    > Wytykanie nadużycia słowa przysłowiowy staje się już nudne :)

    Jest takie stare, mądre porzekadło: nie używaj wyrazów, których
    znaczenia nie rozumiesz. ;)

    > "Proste jak bułka za dwa grosze"
    > http://www.muzeum-chleba.pl/pl/strony/przyslowia-zwi
    azane-z-chlebem.html

    Tu akurat nic o pięciu groszach nie ma. A nawet jeśli o to przysłowie by
    chodziło, to w jakim znaczeniu? Chyba że chcesz zasugerować, że
    wypowiedź jest zupełnie bez sensu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 19. Data: 2013-03-02 19:28:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-02 19:24, Akarm pisze:

> [...]
    >
    > Tu akurat nic o pięciu groszach nie ma. A nawet jeśli o to przysłowie by
    > chodziło, to w jakim znaczeniu? Chyba że chcesz zasugerować, że

    Zupełnie bez sensu to jest czepianie się takich błahostek :)

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-03-02 19:54:25
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-03-02 19:28, Liwiusz pisze:

    > Zupełnie bez sensu to jest czepianie się takich błahostek :)

    Nie.
    Jeśli ktoś coś pisze i na dokładkę podpiera się jakimś przykładem, to
    nie powinien lekceważyć potencjalnych czytających i pisać bzdur. Na
    dokładkę ośmieszając się przy tym.
    A już kompletnie dobijające są stwierdzenia nieuków, że "to nie jest
    grupa o polszczyźnie" i w związku z tym nie trzeba pisać zrozumiale.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl