  • 1. Data: 2013-03-02 13:28:19
    Temat: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Jak sie pozbyc tego dziadostwa 4,6 % to juz jest kpina

  • 2. Data: 2013-03-02 13:45:36
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 13:28, kowtow pisze:
    > Jak sie pozbyc tego dziadostwa 4,6 % to juz jest kpina

    Jeść nie woła to po co zamykać?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-03-02 14:16:10
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Jeść nie woła to po co zamykać?

    Jak to po co? W imie zasad

  • 4. Data: 2013-03-02 14:20:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 14:16, kowtow pisze:

    > Jak to po co? W imie zasad

    Skoro umiałeś otworzyć to będziesz potrafił i zamknąć ;) Zamykaj. Tylko
    potem nie otwieraj jeśli się pojawi znowu jakaś promocyjna oferta ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2013-03-02 14:20:58
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-02 13:28, kowtow napisał(a):
    > Jak sie pozbyc tego dziadostwa 4,6 % to juz jest kpina

    Napisać pocztą wewnętrzną: "wypowiadam umowę".

    --
    TrzyLinie

  • 6. Data: 2013-03-02 14:43:24
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 14:20:04 +0100, Krystek napisał(a):

    > Skoro umiałeś otworzyć to będziesz potrafił i zamknąć ;) Zamykaj. Tylko
    > potem nie otwieraj jeśli się pojawi znowu jakaś promocyjna oferta ;)

    Ponieważ?

    AK

  • 7. Data: 2013-03-02 15:25:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 14:43, Andrzej Kubiak pisze:

    > Ponieważ?

    Wiesz, śmieszy mnie to po prostu i tak sobie dworuję. Widać po wpisach
    na grupie ile ludzie poświęcają czasu na zakładanie rachunków a potem
    tak ochoczo z nich rezygnują. ,,Na złość" bankowi to bym środki
    zdeponował w innym, ale ja tam truskawki cukrem...

    K.

    PS: Jeśli będzie promocja to mam nadzieję, że nie będzie ona dotyczyła
    osób, które już wcześniej miały u nich konto (w ciągu ostatnich X(X)
    miesięcy) ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2013-03-02 16:09:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 15:25:27 +0100, Krystek napisał(a):

    > Widać po wpisach
    > na grupie ile ludzie poświęcają czasu na zakładanie rachunków

    Wypełnić wniosek, kilka minut z kurierem. W kilku przypadkach ten drugi
    punkt odpada.

    > a potem tak ochoczo z nich rezygnują.

    Jeśli przestają być potrzebne, po co je trzymać? Bank to usługodawca, ma mi
    służyć.

    > ,,Na złość" bankowi to bym środki
    > zdeponował w innym, ale ja tam truskawki cukrem...

    OK. A będziesz regularnie śledził, czy bank, w którym masz nieużywane
    konto, nie wprowadza jakichś zmian? Mnie by się nie chciało, a nie
    chciałbym się po iluś miesiącach zdziwić, że jestem bankowi winien kilka
    złotych za każdy miesiąc, plus odsetki, a może i koszty wezwań do zapłaty.

    > PS: Jeśli będzie promocja to mam nadzieję, że nie będzie ona dotyczyła
    > osób, które już wcześniej miały u nich konto (w ciągu ostatnich X(X)
    > miesięcy) ;)

    Bezinteresowne życzenie bliźniemu czegoś niesympatycznego zawsze było dla
    mnie niezrozumiałe.

    AK

  • 9. Data: 2013-03-02 16:35:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 16:09, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > złotych za każdy miesiąc, plus odsetki, a może i koszty wezwań do zapłaty.

    No niby tak. Mnie by się nie chciało dla przysłowiowych 5 groszy
    przenosić do innego banku, a wiemy że wiele osób z pbb tak robi. Tak,
    czy siak, żeby wiedzieć że inny bank ma lepsza ofertę to musisz śledzić
    co się dzieje w bankowych ofertach. Tak samo i z wprowadzaniem opłat.
    Sam polikwidowałem te, z których już nie będę więcej korzystał oraz
    takie, za które wprowadzono opłaty. Jednak w wielu przypadkach
    likwidowanie tych usług czy rachunków było zdecydowanie bardziej
    czasochłonne, niż ich zakładanie. No, ale masz rację. Co kto lubi.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2013-03-02 16:54:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:35:30 +0100, Krystek napisał(a):

    > Sam polikwidowałem te, z których już nie będę więcej korzystał oraz
    > takie, za które wprowadzono opłaty.

    Otóż to. A przypuszczam, że autor, skoro chce zamknąć konto, nie chce już z
    niego korzystać. :)

    > Jednak w wielu przypadkach
    > likwidowanie tych usług czy rachunków było zdecydowanie bardziej
    > czasochłonne, niż ich zakładanie.

    Trudno, lepsze to, niż przeżyć kiedyś zdziwienie, o którym wspomniałem
    wcześniej. Inna sprawa, że akurat w Optimie, podobnie jak w Meritum czy
    Citi, kwestia zamykania konta rozwiązana jest wzorowo. Mniej wzorowo w
    Meritum rozwiązany jest powrót.

    Sam mam jeden taki prawie martwy rachunek w Noble, z wesołymi wyciągami
    (saldo: pińć złoty z groszami, odsetki: 1 grosz, pobrany podatek: 1 grosz).
    Zamykać mi się go nie chce, bo jakąś śmieszną gazetkę co miesiąc
    przysyłają, ale Leszkowi patrzę na łapy regularnie i sprawdzam, czy nie
    przyszły mu do głowy jakieś opłaty.

    AK