  • 1. Data: 2013-03-01 17:48:43
    Temat: Czy dla Synca ostatni dzień stycznia to już luty?
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    witam,

    Czy dla Synca ostatni dzień stycznia (31.01, czwartek) to już luty?

    Dlaczego pytam? Otóż moja żona w swej nieskończonej łaskawości przelała mi
    wynagrodzenie ;). Nieopatrznie wysłała przelew jednak zbyt późno, więc
    przyszedł do Synca w ostatniej sesji. Wiem, że mogłem skorzystać z
    przelewów natychmiastowych i wylać kasę dalej, ale jakoś nie chciałem
    eksperymentować z tym wynalazkiem.
    Z założenia nie lubię, żeby pieniądze leżały odłogiem, więc przelałem je
    na konto oszczędnościowe, a następnego dnia (01.02) poszły do Optimy.

    Zdziwiłem się, że 01.02 Sync nie naliczył mi żadnych odsetek za ten jeden
    dzień (31.01) leżakowania kasy na koncie oszczędnościowym. Chatowałem
    nawet z ichniejszą infolinią i konsultantka poleciła mi złożyć
    telefonicznie reklamację, ale olałem sprawę, bo stwierdziłem, że więcej
    wydam na telefon.
    Loguję się dzisiaj i są odsetki. Dlaczego dopiero teraz? Przecież kasa
    pracowała w styczniu, w lutym wylałem ją dalej.

    [sas]