  • 1. Data: 2013-03-01 16:43:44
    Temat: [inteligo]w kwestii bezpieczeństwa paypassa
    Od: m <m...@g...com>

    Zainspirowany aferami dot. paypasa, zmieniłem sobie w Inteligo limit
    transakcji zbliżeniowych bez pin na 20zł (limit dzienny).

    No i działa. Rzeczywiście jak zrobiłem transakcję na 15zł, to już
    drugiej nie udało się wykonać - była odmowa.

    Nie udało mi się jeszcze zrobić (spróbować zrobić) kilku transakcji
    offline. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie w Poznaniu można
    zapłacić paypassem w pełni offline, w taki sposób który u Samcika
    spowodował u kogoś debet na 2000zł.

    Chciałbym spróbować zrobić transakcję > 20zł, albo kilka po 15zł.

    p. m.

  • 2. Data: 2013-03-01 18:24:37
    Temat: Re: [inteligo]w kwestii bezpieczeństwa paypassa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 marca 2013 16:43:44 UTC+1 użytkownik m napisał:
> [...]
    >
    > offline. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie w Poznaniu można
    >
    > zapłacić paypassem w pełni offline, w taki sposób który u Samcika

    Samcik sporo bzdur na swoim blogu pisze więc i takie przypadki to z przymrużeniem oka
    brać trzeba;)

  • 3. Data: 2013-03-01 18:28:46
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-01 16:43, m pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie w Poznaniu można
    > zapłacić paypassem w pełni offline,

    Spróbuj w Lidlach, od kilku miesięcy 90% transakcji mam u nich offline
    (najwyższa kwota które do tej pory przeszła offline to niecałe 70zł).

  • 4. Data: 2013-03-02 22:21:27
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Samcik sporo bzdur na swoim blogu pisze więc i takie przypadki to z przymrużeniem
    oka brać trzeba;)

    W Poznaniu to nie wiem, ale we Wrocławiu - w każdym tramwaju.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-03-04 08:10:50
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-01 18:28, osa pisze:

    > Spróbuj w Lidlach, od kilku miesięcy 90% transakcji mam u nich offline
    > (najwyższa kwota które do tej pory przeszła offline to niecałe 70zł).

    albo w rosmanie, mi tam wszystkie karty (nawet kredytówka) potwierdzone
    pinem idą offline, transakcji nie widać w blokadach

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2013-03-06 11:16:05
    Od: m <m...@g...com>

    On 01.03.2013 18:28, osa wrote:

    > Spróbuj w Lidlach, od kilku miesięcy 90% transakcji mam u nich offline
    > (najwyższa kwota które do tej pory przeszła offline to niecałe 70zł).

    Dzisiaj zrobiłem 2 transakcje na 15zł. Pierwsza z autoryzacją, druga też
    (a więc - odrzucona).

    Czyli Inteligo + LIDL, przynajmniej w moim przypadku, nie jest offline.

    Inne pomysły?

    p. m.