  • 51. Data: 2013-03-13 19:50:19
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Maruda:

    > Nie wiem jak działa, nie próbowałem - włożyć do koperty zaadresowaną
    > kopertę ze znaczkiem i grzecznie poprosić o odesłanie kopii z
    > potwierdzeniem odbioru.

    O żółtej karteczce "zwrotne potwierdzenie odbioru" za 1,90 zł płatne
    przy nadaniu na poczcie oczywiście słyszysz po raz pierwszy?

    --
    notveryoldman

  • 52. Data: 2013-03-13 20:11:35
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-13 19:50, notveryoldman pisze:
    > Maruda:

    > O żółtej karteczce "zwrotne potwierdzenie odbioru" za 1,90 zł płatne
    > przy nadaniu na poczcie oczywiście słyszysz po raz pierwszy?

    Zastępuje powyższą procedurę reklamacyjną. TPSA odpowiada "zapomniał pan
    włożyć pismo do koperty".
    To nie to samo, co potwierdzenie kopii pisma.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 53. Data: 2013-03-13 21:06:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 20:11, Maruda pisze:

    > Zastępuje powyższą procedurę reklamacyjną. TPSA odpowiada "zapomniał pan
    > włożyć pismo do koperty".
    > To nie to samo, co potwierdzenie kopii pisma.

    Takie akcje, to z jakimiś lokalnymi Ambergoldami możliwe, a nie w
    normalnym obrocie gospodarczym z poważnymi firmami. W tym pierwszym
    przypadku, to rzeczywiście z potwierdzeniem bezpośrednio na kopii. I z
    dwoma ochroniarzami tam iść, żeby nie zjedli na miejscu.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2013-04-02 16:05:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 13 Mar 2013 19:32:39 +0100, Maruda <m...@n...com> wrote:

    >Przed ew. sądem - nic nie znaczy. Może tylko "należyte staranie", ale
    >jak pisaliście tu wcześniej - nie ma dowodu co było w kopercie.

    mylisz się. Sąd bez zastrzeżeń przyjmuje np. wezwanie do zapłaty i
    potwierdzenie wysłania i na tej podstawie wydaje nakaz zapłaty.
    W jak wielu sprawach przed sądem występowałeś lub ile obserwowałeś od
    początku?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski