  • 1. Data: 2013-03-01 17:54:42
    Temat: mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
    Od: Benny <j...@g...com>

    Założyłem w grudniu na matkę konto z mBanku z premią 200 zł. Dodatkowo mSaver 9%
    przez 6 miesięcy. Owszem było w regulaminie, że w razie obniżenia stóp procentowych
    przez Belkę - oprocentowanie obniży się. Ok, od tego czasu stopy spadły 1-1,25%, a
    mSaver z 9%, jeszcze z tydzień temu wyświetlało się 5%, a w ostatnich dniach 4,5%. Aż
    tak duży spadek w stosunku do obniżki s.p. ? W dodatku bez żadnej informacji?
    Dziadostwo! W dodatku 9% miało być w sytuacji wpływu 1000 zł miesięcznie (który
    dokonuje), zaś bez tego wpływu 7%. To ile wyniosłoby oprocentowanie bez tego wpływu.
    3,5% ??? Ucieczka albo do DB 6% albo obligacji któregoś z banków na Catalyst.

  • 2. Data: 2013-03-03 01:43:01
    Temat: Re: mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 1 marca 2013 17:54:42 UTC+1 użytkownik Benny napisał:
> [...]
    3,5% ??? Ucieczka albo do DB 6% albo obligacji któregoś z banków na Catalyst.

    Chyba nie spełniłeś wszystkich warunków promocji albo błąd banku. Ja nie zakładałem
    nowego konta, więc nie mogłem mieć 9% tylko 7%. I cały czas mam 7%.
    Zadzwoń, zapytaj, może się dowiesz o co chodzi?

    Zmiana z 9 na 5 i teraz na 4,5 to nie zmiana związana z obniżkami stóp, ale brak
    promocyjnego oprocentowania. Wcześniej 5, teraz 4,5 to oprocentowanie dla kwoty
    poniżej 3 tys.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2013-03-03 12:33:41
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2013-03-03 01:43, MrMrooz pisze:

    > Chyba nie spełniłeś wszystkich warunków promocji albo błąd banku. Ja nie zakładałem
    nowego konta, więc nie mogłem mieć 9% tylko 7%. I cały czas mam 7%.
    > Zadzwoń, zapytaj, może się dowiesz o co chodzi?

    Ja również nie załapałem się na 9% jako stary klient, ale potwierdzam że
    7% cały czas widnieje mi na rachunku mSaver więc albo bank strzelił
    babola albo któregoś z warunków promocyjnego oprocentowania nie spełniłeś.

  • 4. Data: 2013-03-03 12:35:48
    Od: SERG <m...@p...fm>

  • 5. Data: 2013-03-03 21:28:41
    Od: Benny <j...@g...com>

    Najpierw spróbowałem zapytać za pośrednictwem czatu (oczekiwanie 38 min). Panienka
    nie wiele pomogła, bo nie miała wglądu w konto. Śpiewka o obniżeniu stóp przez radę
    ble ble oraz żeby na mlinię dryndnąć.

    mLinia - panienka mówi że chce gadać z matką. Ja na to że to bez sensu bo matka się
    nie zna. Ale trza... Matka do słuchawki rzecze: syn się tym zajmuje, proszę z nim
    rozmawiać. Nie, nie mogę. Ok, dałem głośnomówiący. Najpierw ja mówiłem kwestię, matka
    powtarzała.
    Panienka oczywiście: zgodnie z obniżką stóp procentowych...
    Ja na to, więc proszę powiedziec mi ile wynosi obecnie stopa referencyjna i
    lombardowa. Panienkę zatkało, mówi zaraz sprawdzę. Ja na to nie trzeba, ja pani
    powiem ( i powiedziałem żeby się nie męczyła ). Zgodnie z regulaminem powinno być
    nadal 9%, warunki spełnione. (Sprawdzała to 7 min a ja płacę). W końcu doszła do
    wniosku, że to jakiś błąd i w naszym imieniu złożyła reklamację (chwila cierpliwości
    4 min). Czekanie do 30 dni...

    Wydoiłem 200 zł, wydoję 9% mSavera (niektóre pożyczki dochodza do tej kwoty, więc
    mBank piszczy) i uciekam z tego pseudobanku, bez oddziałów, bez infolinii sprawnej i
    czatu.

  • 6. Data: 2013-03-04 09:25:00
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-03-03 12:33, SERG pisze:

    > Ja również nie załapałem się na 9% jako stary klient, ale potwierdzam że
    > 7% cały czas widnieje mi na rachunku mSaver więc albo bank strzelił
    > babola albo któregoś z warunków promocyjnego oprocentowania nie spełniłeś.

    w ktorym miejscu jest informacja o oprocentowaniu?

  • 7. Data: 2013-03-04 09:38:06
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-04 09:25, pawlin pisze:

    > w ktorym miejscu jest informacja o oprocentowaniu?

    wyeksportuj sobie historię operacji do pdf
    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2013-03-04 11:36:40
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

> [...]
    > wpływu. 3,5% ??? Ucieczka albo do DB 6% albo obligacji któregoś z banków na

    O ile mi wiadomo, warunki dla 7% (starzy) i 9% (nowi) były identyczne. Czy oprócz
    przelewów 1000 zł na eKonto miałeś automatyczne zasilanie mSavera? Taki był wymóg dla
    starych.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2013-03-04 17:41:33
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-04 11:36, MrMrooz pisze:

    > Czy oprócz przelewów 1000 zł na eKonto miałeś automatyczne zasilanie mSavera? Taki
    był wymóg dla starych.

    Jestem stary i w moim regulaminie nic o przelewach na mSaver nie ma:

    (...) spełnią łącznie następujące warunki:
    a) są posiadaczami rachunku oszczędnościowego mSAVER
    b) zawnioskują o przystąpienie do promocji poprzez wyrażenie zgody na
    przystąpienie do promocji na wniosku modyfikacyjnym rachunku mSAVER
    dostępnym w serwisie transakcyjnym banku.
    c) zapewnią wpływ w miesiącu kalendarzowym przystąpienia do Promocji na
    rachunek eKONTO w mBanku w wysokości nie niższej niż 1000 PLN oraz w
    każdym kolejnym miesiącu

  • 10. Data: 2013-03-06 00:02:33
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 17:41:33 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > W dniu 2013-03-04 11:36, MrMrooz pisze:
    > Jestem stary i w moim regulaminie nic o przelewach na mSaver nie ma:
    W metrykę Ci zaglądał nie będę :-), ale może masz rację, choć gdzieś tu na grupie
    znalazłem, że trzeba wybrać jedną z opcji automagicznego zasilania mSavera. Moja
    zawodna pamięć podpowiada, że przystępując do promocji, można było wybrać taką opcję,
    ale czy to było konieczne - nie pamiętam. Więc jeżeli wątkotwórca zasilał eKonto jak
    trzeba, to pewnie bug w systemie. Może nas oświeci jak się dowie.

    Pozdrawiam
    Michał M