  • Data: 2009-01-24 08:48:13
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:glek0a$5et$2@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiscie, z tym, że założenie, że bank będzie dostępny na zawołanie w
    > każdej chwili jest po prostu naiwne a skutki są jak widać.

    No jeśli założenie że bankomat wypłaci kasę /jeśli oczywiście masz pokrycie/
    jest naiwne to idąc tym tokiem myślenia należy zatankować samochód kilka dni
    przed planowaną podróżą bo na stacji może nie być paliwa, to samo tyczy
    kupowania Np. pieczywa w Markecie z jednodniowym wyprzedzeniem bo jutro może
    nie być..... :) :)